AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #1 Skrevet 25. februar 2015 Jeg har st.tropez selvbruning til kropp og er veldig fornøyd med den. Lurte på om jeg skulle prøve den til ansikt, men vil høre noen erfaringer først, st.tropez er jo svindyrt! Gir den en fin farge til ansikt? Får dere kviser/urenheter av den? Anonymous poster hash: d1181...c68
challenger Skrevet 25. februar 2015 #2 Skrevet 25. februar 2015 Den er fantastisk! Gir en fin farge, og blir ikke oransje. Det er en veldig fet krem da, så det kan gi utslag på huden hvis du reagerer lett på sånt.
Catherine09 Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 Det er billigere hvis du kjøper det på nettsider fra utlandet, som feelunique.com. Bruker min som er til kroppen i ansiktet, og synes det fungerer helt fint. det kan likevel hende at den som er spesielt egnet for ansiktet er bedre, men synes absolutt at st. tropez er verdt pengene:)
Catherine09 Skrevet 26. februar 2015 #4 Skrevet 26. februar 2015 Men det kommer an på om du bruker lotion eller skum. Anbefaler skum, det er lettere å ikke få skjoldete. Sprayen deres er en veldig fin "tounc-up" hvis du merker i farta at for eksempel leggene dine ser ekstra hvite ut;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå