Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble stående og snoke i Revlon-disken på Cubus i går ettermiddag og ble veldig fascinert av pudderet med sånn lysreflekterende effekt. Synes det var veldig fint men så lurer jeg da.....kommer jeg til å gå rundt og se ut som et glitrende juletre?? Er avhengig av å bruke noe pudder (løspudder, evt Max Factor facefinity Compact Foundation funker) for jeg blir så fort blank i fjeset....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det Skinlights du mener? Jeg har en lotion i den serien, det er ganske mye skimmer i den. Tror ikke jeg ville brukt det pudderet i stedet for annet pudder, og i hvert fall ikke i hele ansiktet, mer som en highlighter på kinnben og andre steder. Det gir en kjempefin glød og er mer skimmer enn glitter. Men - jeg har altså ikke prøvd pudderet, men lotion.

Skrevet

Skinlights Face Illuminator.

Jepp Lyna, det jeg også tenkte. Får litt 'dilla' når jeg kommer over sånne produkter jeg da, så blir det aldri brukt fordi det bare er...feil. Får vel holde meg til det vanlige Lancöme-pudderet vel :wink:

Skrevet

Det pudderet høres ut som det som jeg er på jakt etter; et skimmer produkt til bruk "her og der" i ansiktet!

Finnes det i flere farger?

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har et slikt pudder, hvis det er løst. Tror jeg har det i golden, eller noe slikt. Jeg bruker det på kinnbeina, i utringningen og på armene når jeg er i syden, ellers blir det litt OTT.

Gjest MinniminniMus
Skrevet

eg trur det betyr: "ofta tull&tøys"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...