Gå til innhold

Planken.

Anbefalte innlegg

Skrevet

MyFitnessPal har ikke Planken på øvelser!(Styrken) så derfor lurer jeg: Hvor mange kcal forbrenner man per minutt med å gjøre planken?

Mvh: Amatør!

Anonymous poster hash: e934f...f32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke heng deg såpass opp i kalorier.. Det er skummelt, og du kan utvikle spiseforstyrrelse.

Anonymous poster hash: 52453...3cf
Skrevet

Ikke heng deg såpass opp i kalorier.. Det er skummelt, og du kan utvikle spiseforstyrrelse.

Anonymous poster hash: 52453...3cf

Langt ifra! Jeg bare lurer.

Ts

Anonymous poster hash: e934f...f32

• Liker 1
Skrevet

Det er umulig å gi et nøyaktig svar på hvor mange kalorier man forbrenner. Det er så lite at du trenger ikke rekne det med en gang.

Anonymous poster hash: 8de9a...537
Skrevet

I overkant av 0,1 kilokalori per sekund (KC/S). Om du løfter begge beina og begge armer fra bakken så tidobler du forbruket.

• Liker 1
Skrevet

I overkant av 0,1 kilokalori per sekund (KC/S). Om du løfter begge beina og begge armer fra bakken så tidobler du forbruket.

Då trener man jo rygg å ikke mage?

Ikke TS.

Skrevet

Så lite at det ikke er noe å tenke på.

Anonymous poster hash: fa3cd...dfd

Skrevet

Då trener man jo rygg å ikke mage?

Ikke TS.

Jeg var veldig sarkastisk. Står man i planken uten bein eller armer i bakken flyr man.

Det er litt drøyt når man skal drive å beregne energiforbruket for alt man gjør. Det blir for dumt.

Tenker man veldig hardt øker man også energiforbruket. Heldigvis har jeg tilgode å se spørsmål om hvor mange kcal man bruker på å løse annengradsligninger uten kalkulator.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...