Gå til innhold

På hyttetur alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå har det seg sånn at jeg er så heldig å få låne en hytte på fjellet en uke! Det blir før påske en gang...

Det blir bare meg og bikkja, og jeg gleder meg til å slappe av og kose meg! Men jeg bare lurer på om noen har tips til koselige ting dere gjør når dere er alene på hytteferie?

Hadde satt veldig pris på tips til alt fra blader og bøker å lese, lettlagd og god mat å lage, ting som ikke tar så mye plass i baggasjen som jeg kan ta med meg å holde på med osv.

På forhånd, tusen takk! :)

Anonymous poster hash: 2220f...fb9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt :)

Skrevet

Jeg strikker, leser bøker, blader, skriver litt, løser kryssord, går lange og korte turer, ser på himmelen og bare tenker, gjør yoga, trener, soler meg, fisker, plukker bær (disse siste selvsagt avhengig av sesong og vær), lager god mat, sover lenge, hører på radio, legger kabal (skikkelig bestemor ...) osv

Skrevet

Jeg strikker, leser bøker, blader, skriver litt, løser kryssord, går lange og korte turer, ser på himmelen og bare tenker, gjør yoga, trener, soler meg, fisker, plukker bær (disse siste selvsagt avhengig av sesong og vær), lager god mat, sover lenge, hører på radio, legger kabal (skikkelig bestemor ...) osv

Tusen takk for mange gode tips! Likte spesielt at du nevnte yoga! Det får jeg aldri tid til ellers :)

Skrevet

Jeg ville tatt med strikketøy eller annet håndarbeide om du driver med det. Litt forskjellig lesestoff, både bøker og blader, slik at du har litt å velge i. Kryssord, kortstokk til å legge kabal, en god flaske vin kanskje.

Kjenner jeg blir nesten missunnelig her, en hel uke i ei hytte alene, det høres så godt og fredelig ut!! God tur og nyt!! :blomst:

Skrevet

Jeg var på hyttetur alene i fjor høst, bare en langhelg, men likevel. Hadde med hunden, og gikk lange turer i fjellet på dagtid, leste eller så film på iPaden på kveldene, sov skikkelig ut, laget meg god mat, drakk litt vin og bare slappet av. Ellers har du jo fått mange gode tips til ting du kan gjøre her :)

Anonymous poster hash: fcfd4...ad3
Skrevet

Jeg er stadig alene på hytta og på telttur, og det er så digg! Jeg drikker vin (viktig!), går tur, fisker og leser- gjerne pensum. Er jeg på hytta drar jeg ut med båten, hører på radio og pussler pusslespil og, haha.

Skrevet

Tusen takk for mange kjempeflotte gode tips! Gleder meg skikkelig! :danse::blomst:

Skrevet

Jeg baker! Og spiser alt alene ;)

Anonymous poster hash: a0947...253
Skrevet

Jeg baker! Og spiser alt alene ;)

Anonymous poster hash: a0947...253

Herlig tips! Baking står allerede på planen ;) Må nok gå noen turer hvis jeg ikke skal trille hjem igjen hehe :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Når jeg er på hytta, så har jeg ikke så mye med meg, da det må bæres i 4 timer.

Det jeg stort sett gjør der er å fiske (når det er sesong). Gå turer eller skiturer. Jeg har med meg bøker, og sitter gjerne ute og leser. Jeg fotograferer eller går en liten tur på steder jeg ikke har vært tidligere.

Angående maten så har jeg ikke strøm på hytta, så baking blir det ikke noe av. Pannekaker er en stor vinner på hytta. Og man trenger ikke melk for å lage det, vann funker bra det også. Ellers går det mye i posemat og slikt da. Om vinteren og i påsken blir det grilling da, og det er alltid koselig.

Anonymous poster hash: 93c8d...b3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...