AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #1 Skrevet 25. februar 2015 Jeje, da har jeg blitt dumpa igjen. Datet bare noen uker men jeg hadde allerede blitt ordentlig betatt Ser ikke poenget med å date når jeg bare blir dumpa. Han sa han var betatt av meg og men han løy tydeligvis. Litt sur i kveld! Flere som har blitt avvist/dumpet i det siste? Og har dere noen girlpower-sanger som kan trøste? Jeg hører på country og gråter litt: https://www.youtube.com/watch?v=NQ_TAB0dtHk Anonymous poster hash: 1f2d3...613
Flavio Skrevet 25. februar 2015 #2 Skrevet 25. februar 2015 Skjønner godt at du furter, men tro meg - det hjelper lite å velte seg rundt i selvmedlidenheten. Kom deg ut, få litt frisk luft i nesen, og godt selskap.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #3 Skrevet 25. februar 2015 Hei TS, Jeg er i samme båt.. Ble dumpet på en litt feig måte av han jeg datet. Det var egentlig helt ok at det ble sånn for jeg var nok ikke forelsket i han.. I går var jeg på date med en og følte det gikk kjempebra.. Så sendte han en melding og sa at jeg kunne tenkt meg å bli bedre kjent. Men det følte såklart ikke han for.. Det er sånnt som gjør at jeg får lyst å gi opp.. Ser ikke ut som en sylfide så føler at kroppen min spiller en stor rolle i hvorfor noen aldri vil bli bedre kjent med meg.. :/ Livet suger rett og slett noen ganger! Anonymous poster hash: e59f4...406
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #4 Skrevet 25. februar 2015 Skjønner godt at du furter, men tro meg - det hjelper lite å velte seg rundt i selvmedlidenheten. Kom deg ut, få litt frisk luft i nesen, og godt selskap. Takk for tips, men hvordan skal jeg klare det når jeg bare griner? Jeg har nettopp kommet meg over exen min også skjer dette Bra jeg har time hos psykologen neste uke. Frister ikke mye å gå ut, ser jo bare masse lykkelige par og da føler jeg meg enda mer mislykka! Jeg som nesten aldri faller for noen også ville ikke han her ha meg.. æsj assa. Føler at livet mitt suger balle og har bare lyst å gjemme meg under dyna. Anonymous poster hash: 1f2d3...613
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #5 Skrevet 25. februar 2015 Hei TS, Jeg er i samme båt.. Ble dumpet på en litt feig måte av han jeg datet. Det var egentlig helt ok at det ble sånn for jeg var nok ikke forelsket i han.. I går var jeg på date med en og følte det gikk kjempebra.. Så sendte han en melding og sa at jeg kunne tenkt meg å bli bedre kjent. Men det følte såklart ikke han for.. Det er sånnt som gjør at jeg får lyst å gi opp.. Ser ikke ut som en sylfide så føler at kroppen min spiller en stor rolle i hvorfor noen aldri vil bli bedre kjent med meg.. :/ Livet suger rett og slett noen ganger! Anonymous poster hash: e59f4...406 Men du kommer deg hvertfall på date da! Skjønner det er kjipt å bli avvist så direkte. Hvor har du møtt disse mennene hen? Er ikke knalltynn jeg heller men kan gå på date hver dag hvis jeg vil.. skjønner ikke at menn liker meg som er så usikker. Han jeg har datet møtte jeg gjennom et vennepar. Falt pladask omtrent med en gang! Selv om vi har tatt det veldig med ro og han sa han var kjempeinteressert så føler jeg at jeg har kastet bort tid.. er så vondt dette her altså. Har lyst å gjøre som Taylor Swift og skrive en sang om at menn er teite.. Håper det går bra med deg Anonymous poster hash: 1f2d3...613
Flavio Skrevet 25. februar 2015 #6 Skrevet 25. februar 2015 Takk for tips, men hvordan skal jeg klare det når jeg bare griner? Jeg har nettopp kommet meg over exen min også skjer dette Bra jeg har time hos psykologen neste uke. Frister ikke mye å gå ut, ser jo bare masse lykkelige par og da føler jeg meg enda mer mislykka! Jeg som nesten aldri faller for noen også ville ikke han her ha meg.. æsj assa. Føler at livet mitt suger balle og har bare lyst å gjemme meg under dyna. Anonymous poster hash: 1f2d3...613 Oisann. Ting kommer av og til litt for tett på hverandre. Har du noen venninner du kan snakke med? Eventuelt kan du selvsagt låse deg inne en ukes tid med et par kartonger rødvin og høre på mere country. Til slutt blir du så lei av din egen hengehue-mentalitet at en sunn dose selvforakt tvinger deg opp av sofaen og i vater igjen. Ut på tur, aldri sur! 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #7 Skrevet 25. februar 2015 Oisann. Ting kommer av og til litt for tett på hverandre. Har du noen venninner du kan snakke med? Eventuelt kan du selvsagt låse deg inne en ukes tid med et par kartonger rødvin og høre på mere country. Til slutt blir du så lei av din egen hengehue-mentalitet at en sunn dose selvforakt tvinger deg opp av sofaen og i vater igjen. Ut på tur, aldri sur! Jo, jeg har jo masse venninner jeg kan snakke med.. føler meg bare som verdens største failure! Til og med kompisene kommenterte dette med at jeg blir dumpet så ofte. Nå følte jeg at jeg gjorde alt riktig, var cool, laidback, maste ikke, snakket ikke masse tull og framstod som interessant. Ikke nevnte jeg noen av problemene mine heller. Åååh Tror jeg skal bestille meg flybilletter langt vekk. Drikke meg dritings og dra på homsebar. Anonymous poster hash: 1f2d3...613
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #8 Skrevet 25. februar 2015 Det er lov å deppe litt. Men bare litt. Noe mer enn det, er det ikke verdt. Du kommer til å møte menn og forelske deg/bli betatt helt til du ligger under torven, så bare pust ut. Du møter en ny før eller siden. Kanskje du går på flere smeller fremover, men du kommer til å ha sabla mye moro også mest sannsynelig en stor overvekt av moro om du ikke tillater deg for lange deppetider Anonymous poster hash: 660d8...c6c
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #9 Skrevet 25. februar 2015 Det er lov å deppe litt. Men bare litt. Noe mer enn det, er det ikke verdt. Du kommer til å møte menn og forelske deg/bli betatt helt til du ligger under torven, så bare pust ut. Du møter en ny før eller siden. Kanskje du går på flere smeller fremover, men du kommer til å ha sabla mye moro også mest sannsynelig en stor overvekt av moro om du ikke tillater deg for lange deppetider Anonymous poster hash: 660d8...c6c Ja men man blir jo litt motløs av å gå på en smell igjen og igjen da! Anonymous poster hash: 1f2d3...613
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #10 Skrevet 25. februar 2015 Kanskje du faller for feil type menn ts? Evt at det er et mønster i det du gjør, som er feil? Uansett, ta deg fri fra dating en periode. Bli glad i deg selv, bygg deg selv opp, så kan hva som helst skje når man minst venter det Tror mer på sånt, enn bevisst dating. Anonymous poster hash: 39c0f...8e6
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #11 Skrevet 25. februar 2015 Ja men man blir jo litt motløs av å gå på en smell igjen og igjen da! Anonymous poster hash: 1f2d3...613 Bruk smellene til å bygge deg opp istedet for ned. Ta lærdom av de og bruk de til din fordel Anonymous poster hash: 660d8...c6c
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #12 Skrevet 25. februar 2015 Han sa at han bare ville ha fitta mi Tenk at han SA det a! Og vi er begge 33 år. Sånn sett kan jeg vel være glad for å være kvitt en idiot eller? Skal holde meg unna menn forever. Jeg viste hvertfall at jeg hadde selvrespekt, svarte følgende: "Jeg er ute etter noe seriøst, og ikke noe friends with benefits-greier. Håper det går bra med deg, Sov godt :D " Jævla argentiner-drittsekk.. aldri mer latino! Anonymous poster hash: 1f2d3...613 1
Flavio Skrevet 25. februar 2015 #13 Skrevet 25. februar 2015 (endret) Jo, jeg har jo masse venninner jeg kan snakke med.. føler meg bare som verdens største failure! Til og med kompisene kommenterte dette med at jeg blir dumpet så ofte. Nå følte jeg at jeg gjorde alt riktig, var cool, laidback, maste ikke, snakket ikke masse tull og framstod som interessant. Ikke nevnte jeg noen av problemene mine heller. Åååh Tror jeg skal bestille meg flybilletter langt vekk. Drikke meg dritings og dra på homsebar. Anonymous poster hash: 1f2d3...613 Kompiser som nevner at du blir dumpet ofte? Har en mistanke om at noe skinner igjennom på disse punktene. Det er ikke noe du skal føle deg forpliktet til å dele på forumet her, men siden du nevnte at du også skal til psykolog i neste uke, så ta det med ro inntil da. Mulig han/hun kan hjelpe deg med å identifisere noen av mekanismene i dette. Håper det ordner seg for deg etterhvert. I mellomtiden: stay cool, tillat deg selv en liten deppeuke (ikke mer) og innrøm psykologen din mulighet til å hjelpe. Endret 25. februar 2015 av Flavio 1
Bollaa1 Skrevet 26. februar 2015 #14 Skrevet 26. februar 2015 Jeje, da har jeg blitt dumpa igjen. Datet bare noen uker men jeg hadde allerede blitt ordentlig betatt Ser ikke poenget med å date når jeg bare blir dumpa. Han sa han var betatt av meg og men han løy tydeligvis. Litt sur i kveld! Flere som har blitt avvist/dumpet i det siste? Og har dere noen girlpower-sanger som kan trøste? Jeg hører på country og gråter litt: https://www.youtube.com/watch?v=NQ_TAB0dtHk Anonymous poster hash: 1f2d3...613
Becka Skrevet 26. februar 2015 #15 Skrevet 26. februar 2015 Skjønner godt at du furter, men tro meg - det hjelper lite å velte seg rundt i selvmedlidenheten. Kom deg ut, få litt frisk luft i nesen, og godt selskap. Av og til er det lurt å få utløp, og ikke bare forsette som ingenting. Har man det vondt, så er det lov å sette av en kveld eller 2 til å "furte".
Flavio Skrevet 26. februar 2015 #16 Skrevet 26. februar 2015 Av og til er det lurt å få utløp, og ikke bare forsette som ingenting. Har man det vondt, så er det lov å sette av en kveld eller 2 til å "furte". Jepp. Som jeg prøver å nyansere i #6 og #13.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #17 Skrevet 26. februar 2015 Sånn, da har jeg bestilt time til fettsuging og botox Siden jeg tydeligvis er så stygg at ingen vil ha meg. Var skikkelig patetisk på jobb i dag. Grein, spiste sjokolade og røyka. Anonymous poster hash: 1f2d3...613
estrella Skrevet 26. februar 2015 #18 Skrevet 26. februar 2015 Tråden er ryddet for hetsende innlegg og tilsvar til dette. Estrella, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå