Gå til innhold

Kransekake - hvordan skal deres se ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanlig med smellbong-bonger og norske flagg, eller skal dere lage den som en liten kurv?

Hva annet kan den pyntes med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal ikke ha kransekake vi

men i bryllupet jeg var i for en stund siden hadde dem det, der hadde de en sånn brud og brudgom figur på toppen med vanlig melispynt, synes det var veldig flott.

Skrevet

synes det er litt kjedelig med flagg og bongbonger jeg da.

så jeg synes det hørtes veldig fint med bare melis og brudepar på toppen jeg

Skrevet

Blir nok pyntet med bare melis her også. Tror jeg skal prøve å lage et overflødighetshorn av den jeg.

Skrevet

Åjaaaaa....det høres fint ut... :P

*lurer på hvor man kan finne en oppskrift på formen for overflødighetshorn*

Med godterier inni??

Skrevet

Når du setter sammen kransekakeringene, så setter du dem bare sånn at kaken blir bøyd, har bilde i et julekakebakehefte i en av skuffene her og synes det ser så stilig ut, og litt annerledes enn den vanlige som går rett opp. Hornet vil jo bli liggende med toppen så det nesten ser ut som slik skorpioner holder halen før de stikker. Vanskelig å forklare men...

Vi skal ha noe snop inni ja, regner med å kjøpe en stor pose tvist, men den vil jo ikke fylle hele hornet, eller begge om vi tar to, så vi drar til sverige og kjøper snikkers, mars og bounty i løsvekt, i samme størrelse som tvisten og blander all sjokoladen sammen i hornet.

Skrevet

Føler egentlig at jeg har nok å tenke på om jeg ikke skal bekymre meg over kransekakepynten :hoho::hoho:

...men det er jo meg....

Skrevet

Vi hadde kransekake. Den var pyntet på vanlig vis med flagg og bonboner. MEN en morsom vri på det hele er at brudeparet skal skjære igjennom den med en kniv. Så mange ringer som de ikke klarer å skjære igjennom, så mange barn skal de få. Vi bommet med tre, hehehehe...

Skrevet

Vi hadde overflødighetshorn! En konditor fra bakeriet kom til lokalet og satte det opp der. Det var pynta med sjokolade"kruseduller" og et bilde av meg og mannen i enden - innramma i sjokoladeramme :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...