Gå til innhold

Jeg har ikke gredd/børstet håret på mange år! Eneste...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom til å tenke på det da noen sa til meg at jeg måtte bruke mye hårkur/balsam og gre håret mye siden det var så langt og fint...

Og da kom jeg på at jeg har aldri har brukt balsam eller hårkur hele livet! Kun vanlig shampoo. Og jeg har heller ikke gredd håret på mange år. Håret er fortsatt langt rett og fint.

Er jeg den eneste? Noen som gjør slik som meg?

(leste over tråden, ops høres ut som skrytetråd! men er ikke det! Er nysgjerrig)

Anonymous poster hash: e801d...ed5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier sitte å gre håret mellom fingrene, men greier det avogtill selv om jeg ikke hadde trengt det. Jeg bruker ogå bare shampo :)

Skrevet

Jeg kom til å tenke på det da noen sa til meg at jeg måtte bruke mye hårkur/balsam og gre håret mye siden det var så langt og fint...

Og da kom jeg på at jeg har aldri har brukt balsam eller hårkur hele livet! Kun vanlig shampoo. Og jeg har heller ikke gredd håret på mange år. Håret er fortsatt langt rett og fint.

Er jeg den eneste? Noen som gjør slik som meg?

(leste over tråden, ops høres ut som skrytetråd! men er ikke det! Er nysgjerrig)

Grer du det ikke etter dusj?

Anonymous poster hash: b4561...c8a

Skrevet

Søstera mi grer visstnok aldri sitt hår med børste. Bruker bare å gre det mellom fingrene.

Anonymous poster hash: bd227...bde
Skrevet

Jeg bruker heller ikke å gre håret siden det er så rett og glatt at det ikke er nødvendig. Men jeg bruker balsam.

Skrevet

Grer du det ikke etter dusj?

Anonymous poster hash: b4561...c8a

Nope! håret er faktisk finest etter dusj :)

Skrevet

Kos å høre at flere har det sånn da :)

Skrevet

Jeg må gre håret daglig, og bruker balsam og kurer innimellom.

Gjest incognita
Skrevet

Haha jeg hadde hatt dreads innen 3 dager om jeg sluttet å gre håret. :fnise: ..men det høres digg ut å slippe da.

Skrevet

Jeg bruker kun balsam, og kanskje litt olje i vått hår, og trenger heller ikke gre håret. Jeg har masse krøller, da.

Skrevet

Det hender jeg dropper å gre håret etter dusj, da det tar så mye tid, men ender bestandig opp med store fjetrede floker som er umulige å kamme ut.

Kjenner jeg blir litt overrasket over at det er mulig å ha langt hår og ikke bruke eviglang tid på å gre det - og ikke minst ble jeg litt misunnelig. :)

Skrevet

Det hender jeg dropper å gre håret etter dusj, da det tar så mye tid, men ender bestandig opp med store fjetrede floker som er umulige å kamme ut.

Kjenner jeg blir litt overrasket over at det er mulig å ha langt hår og ikke bruke eviglang tid på å gre det - og ikke minst ble jeg litt misunnelig. :)

Hehe! ;) NOEN goder i livet må en som meg også ha... hahahha!

Skrevet

Jeg er nok nødt til å gre håret. Hadde jeg ikke gjort det hadde håret vært en eneste

stor floke. Men heldig dere som slipper. For meg er det en evig kamp som stjeler

mye tid hver morgen, men jeg har ekstremt tykt hår. Er også avhengig av hårkur,

håroljer og balsam etter hver vask.

Skrevet

Jeg pleier heller nesten aldri å gre håret med børste, håret mitt er ikke av typen som blir flokete :) Synes dette er helt greit. Hvorfor utsette håret for ekstra skade dersom man ikke trenger det?

Anonymous poster hash: 60dce...7d2
Skrevet

Jeg grer heller ikke håret, men hvis jeg vasker det uten å bruke balsam så ser det fort pistrete ut. Liker å bruke balsam eller hårkur :)

Skrevet

Oj! Trodde ikke det var mulig engang! Jeg gikk en gang litt under en uke uten å gre håret eller dusje, og da hadde det begynt å forme seg dreads/ floker allerede. Så nå passer jeg på å gre håret hver dag og dusje som vanlig selvom jeg er syk. Trodde jeg skulle bli nødt til å klippe det av, men fikk gredd ut flokened etter noen ( slitsomme) timer

Skrevet

Har såpass fint hår at jeg ikke trenger å gre det selv. Det er faktisk fineste om jeg ikke grer det. Og om jeg grer, så er det rett etter vask. Bruker balsam i tuppene. Må det nå på vinteren for ikke å få alt for elekstrisk hår.

Anonymous poster hash: 5aa6b...f65
Skrevet

Jeg hadde hatt en stor floke på en dag om jeg ikke hadde gredd det etter det var vasket. Jeg grer det ikke etter det er tørt, kun med fingrene. Bruker alltid balsam.

Men jeg har grovt og brusete hår.

Anonymous poster hash: c1a7e...3ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...