Charmina Skrevet 30. juni 2002 #1 Del Skrevet 30. juni 2002 hei Hvordan får dere til å legge inn et bilde under navnet deres sånn som jeg ser så mange har gjort? det er jo alt fra søte bamser til animerte sauer som hopper over gjerder!1 Klem fra Charmina (som ikke er en kløpper med data) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 30. juni 2002 #2 Del Skrevet 30. juni 2002 1. Du må ha et bilde liggende på harddisken din. 2. Det kan være et du har funnet på nettet, eller et du har laget selv. 3. Bildet kan være max 80 x 80 pixler og 6 kB. Er bildet ditt for stort, må du bruke et redigeringsprogram for å gjøre det mindre. :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 30. juni 2002 #3 Del Skrevet 30. juni 2002 jeg synes min er litt morsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
choop Skrevet 1. juli 2002 #4 Del Skrevet 1. juli 2002 Er det ikke noe sted man kan finne flere animasjoner. Har ikke noen bilder inne på dataen jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
choop Skrevet 1. juli 2002 #5 Del Skrevet 1. juli 2002 Nå har jeg et animert bilde tror jeg. men hvordan får jeg lagt det inn sånn at det kommer under navnet?? Er det noen som kan hjelpe meg her?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solskinn Skrevet 1. juli 2002 #6 Del Skrevet 1. juli 2002 Gå inn i profilen din (överst på siden) Nedest på siden finner du noe som heter Avatar kontrollpanel der kan du velge å laste opp en avatar fra din pc, eller hente en fra en url (fra nettet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Baardsen Skrevet 2. juli 2002 #7 Del Skrevet 2. juli 2002 http://www.hauntedhamilton.com/cgi-bin/scr...mage-lister.cgi her var're mange kuuule du............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergenspike Skrevet 4. juli 2002 #8 Del Skrevet 4. juli 2002 Mmm... :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. juli 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 6. juli 2002 Hei Kjære bergenspike - hvordan fikk du til den der?? Jeg har vært inne og sett på de ulike figurene på listen over, men klarte ikke å få det til :cry: Trenger MER hjelp................... Klemmer fra en frustrert Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergenspike Skrevet 8. juli 2002 #10 Del Skrevet 8. juli 2002 Charmina. Jeg gikk inn på den siden. Kopierte bildet. Limte det inn i Word. Lagret i mappen Mine bilder. Gikk så inn i profil. Trykket knappen Laste opp en Avatar fra din PC. Kopierte inn filen. Voila. :D Lykke til! Hilsen Bergenspike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakgårds-katta Skrevet 8. juli 2002 #11 Del Skrevet 8. juli 2002 Charmina... jeg gjorde som Bergenspiken sa, og det var super-enkelt! Og jeg er heller ingen data-ekspert, så gleder meg til å se hvilket bilde du kommer med. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. juli 2002 Forfatter #12 Del Skrevet 8. juli 2002 Hei :D Ja nå er jeg skikkelig STOLT av meg selv altså......!! Det var jo ikke så vanskelig alikevell! TAKK for all hjelp jeg har fått! Kjempeklem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 16. juli 2002 #13 Del Skrevet 16. juli 2002 Jeg synes jeg følger oppskriften over til punkt og prikke, men så ender word filen på 21 kb. Skjønner ikke. Vil ha figur jeg ooooog. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 16. juli 2002 #14 Del Skrevet 16. juli 2002 hei vent nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 16. juli 2002 #15 Del Skrevet 16. juli 2002 Lite tips... Å kopiere bildet og lime det inn i word, er egentlig unødvendig... Høyreklikk bildet, velg Save Picture As (eventuelt lagre bilde som), finn en plass på disken og vips... det var det... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mara Skrevet 16. juli 2002 #16 Del Skrevet 16. juli 2002 Prøv disse!!!! Jeg har flere hvis dere er interessert. http://www.bjwebart.com/aniskater.html http://dgl.microsoft.com/?tLCID=sv Mara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå