Gå til innhold

Victorias Secret undertøy og bikinier

Anbefalte innlegg

Gjest princess123
Skrevet

Hei!
Tenkte jeg skulle klikke hjem litt bikinier og undertøy fra VS, men lurer på hvordan de er i str, om de er normale, små eller store?

Bruker vanligvis M og 38, er 165 og veier alt fra 59-64 kg, alt ettersom dagen. Må legges til at jeg har store pupper og bruker 80D og større... Litt usikker på hvilken størrelse jeg skal gå for :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Har selv bestilt fra VS og de er faktisk normale i str. Har jeg opplevd da. Buksene har til og med forskjellige lengder på beina, noe jeg ikke syns det er så vanlig med i Norge hvor det kun stort sett er lange bein på alle buksene. Bh`ene er også normale, trusene også. Mye fint der:) Sko og støvletter også ;)

Skrevet

Hei. Har selv bestilt fra VS og de er faktisk normale i str. Har jeg opplevd da. Buksene har til og med forskjellige lengder på beina, noe jeg ikke syns det er så vanlig med i Norge hvor det kun stort sett er lange bein på alle buksene. Bh`ene er også normale, trusene også. Mye fint der :) Sko og støvletter også ;)

Skrevet

Det høres ut som om du bruker feil størrelse fra før av TS. 80 er ganske stort i omkrets, og som en typisk 38/M skal du nok ha noe nærmere 70. Sklir BHen opp på ryggen? Får du mer enn en knyttneve mellom ryggen og BHen? I så fall er den for stor :) Gå ned i omkrets og opp i cup (opp en cup for hver omkrets du går ned), men prøv dette på en undertøysbutikk før du handler på nettet :)

Skrevet

min erfaring er at de både undertøy og bikinier er normale i størrelsen. bruker XS/70A til vanlig og det gjør jeg hos VS også :-)

Skrevet

Ikke ts, men er det noen som vet hvilken str som tilsvarer 65D i bh'ene til vs?

Anonymous poster hash: 3e8c5...e7e

• Liker 1
Skrevet

Ikke ts, men er det noen som vet hvilken str som tilsvarer 65D i bh'ene til vs?

Anonymous poster hash: 3e8c5...e7e

32 C eller D

Anonymous poster hash: 7f95b...07e

Skrevet

32 C eller D

Anonymous poster hash: 7f95b...07e

32 = 70, og en amerikansk 32C = 70D i internasjonale str.

Det er størrelsesguider på nettsiden til VS, TS. :)

Anonymous poster hash: 8045f...972

Gjest princess123
Skrevet

Det høres ut som om du bruker feil størrelse fra før av TS. 80 er ganske stort i omkrets, og som en typisk 38/M skal du nok ha noe nærmere 70. Sklir BHen opp på ryggen? Får du mer enn en knyttneve mellom ryggen og BHen? I så fall er den for stor :) Gå ned i omkrets og opp i cup (opp en cup for hver omkrets du går ned), men prøv dette på en undertøysbutikk før du handler på nettet :)

Du har helt rett, 75E er det optimale, men det er omtrent umulig å finne.. Såå pleier å kjøpe 80D, ikke alltid jeg finner det en gang.

Skrevet

Du har helt rett, 75E er det optimale, men det er omtrent umulig å finne.. Såå pleier å kjøpe 80D, ikke alltid jeg finner det en gang.

75E = 34DD hos Victoria's Secret :)

Anonymous poster hash: 8045f...972

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...