Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er prøver og lurer på om andre har liknende erfaringer å bidra med☺ Jeg vet at jeg uansett må vente utålmodig til ikm ;)

I en normal syklus får jeg ømme brystvorter 5-6 dager før menstruasjon, men denne syklusen har jeg fått ømme bryster (altså mer i kjertlene enn i brystvorta) rett etter eggløsning.

Dette har aldri skjedd før, mye mulig det er en variasjon i syklus, men kaanskje det kan ha gått denne måneden?

Anonymous poster hash: c5bc8...acd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har pleid å få ømme bryster rundt EL :) men har hatt litt rar syklus, så har vært bare annenhver syklus at jeg har merket noe! samme med menssmerter, har faktisk vært bare annen hver syklus jeg har hatt det og... :P:)

Anonymous poster hash: f5677...812
Skrevet

jeg har pleid å få ømme bryster rundt EL :) men har hatt litt rar syklus, så har vært bare annenhver syklus at jeg har merket noe! samme med menssmerter, har faktisk vært bare annen hver syklus jeg har hatt det og... :P:)Anonymous poster hash: f5677...812

Ja, det er nok bare syklusmessig variasjon☺ men spennende likevel hahaha, har et spennende liv som dere ser :D

Skrevet

Hvor mange dpo er du? :-)

Jeg er 5-6 dpo i dag, og våknet med noen tunge og verkende bryster, spesielt på venstre side ! Håper det er noe positivt, for dette har jeg ikke kjent før 😃

Skrevet

Hvor mange dpo er du? :-)

Jeg er 5-6 dpo i dag, og våknet med noen tunge og verkende bryster, spesielt på venstre side ! Håper det er noe positivt, for dette har jeg ikke kjent før

Jeg er noe av det samme som deg det har blitt ømmere og ømmere, men tørr ikke håpe på at det er en spire. Men det blir rart å gå frem til ikm med dette :D

Hmm, spennende for deg også da!! ☺☺

Skrevet (endret)

Jeg er noe av det samme som deg det har blitt ømmere og ømmere, men tørr ikke håpe på at det er en spire. Men det blir rart å gå frem til ikm med dette :D

Hmm, spennende for deg også da!! ☺☺

Oops, jaja ☺☺ vet egentlig ikke hvorfor jeg huket av for anonym uansett😉 Endret av Perle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...