AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #1 Skrevet 25. februar 2015 Heisann! Trenger litt råd her.. Har de siste 2-3 mnd. truffet en fyr jevnlig (fra 3-7 dager per uke), vi tilbringer mye tid sammen med andre ord. Vi har det veldig fint når vi er sammen, finner på masse hyggelige ting og trives sammen. Vi har også jevnlig (og god) sex. Nå fra to - tre uker siden innrømmet han ovenfor meg at han fremdeles synes ting er vanskelig etter at hans forrige forhold tok slutt (det ble slutt i juli etter mye krangling), at han fremdeles er glad i henne og at han av og til savner henne. Dette var jo selvsagt ikke noe jeg ønsket å høre, men nå er nå dette faktum! Jeg spurte han rett ut om han kun så på meg som en rebound, men det gjorde han da ikke - det er bare det at han fremdeles sliter etter forrige brudd. Men hva bør jeg egentlig gjøre? Bør jeg bare droppe han, eller gi han mer tid? Setter jo pris på at han er ærlig i det minste, men dette er vanskelig for meg :/ Anonymous poster hash: c6605...4a4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #2 Skrevet 25. februar 2015 Jeg ville følt meg som en evig nummer to. Dump. Anonymous poster hash: 65938...d03 1
Gjest Mythic Skrevet 25. februar 2015 #3 Skrevet 25. februar 2015 Uansett om han sier du ikke er en rebound, så er du jo det, all den tid han ikke er over eksen sin. Så da spørs det om det er noe du kan leve med?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #4 Skrevet 25. februar 2015 Uansett om han sier du ikke er en rebound, så er du jo det, all den tid han ikke er over eksen sin. Så da spørs det om det er noe du kan leve med? Nei, jeg kan jo ikke det.. Men har liksom et ørlite håp om at han vil komme seg over eksen, og vil være med meg da. Æsj, dette suger! Anonymous poster hash: 32a95...e8f
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #5 Skrevet 25. februar 2015 Tror nok at du er en rebound Har det akkurat som han bortsett fra at jeg er kvinne. Anonymous poster hash: 13624...b59
Gjest Mythic Skrevet 25. februar 2015 #6 Skrevet 25. februar 2015 Nei, jeg kan jo ikke det.. Men har liksom et ørlite håp om at han vil komme seg over eksen, og vil være med meg da. Æsj, dette suger! Anonymous poster hash: 32a95...e8f Da kan du jo leve med det. Du er rebounden han bruker for å komme over henne. Kanskje blir det da dere, uten gamle spøkelser i bakgrunnen, eller så går han videre - uten takk for hjelpen du ga han med å komme over eksen
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #7 Skrevet 25. februar 2015 Heisann! Trenger litt råd her.. Har de siste 2-3 mnd. truffet en fyr jevnlig (fra 3-7 dager per uke), vi tilbringer mye tid sammen med andre ord. Vi har det veldig fint når vi er sammen, finner på masse hyggelige ting og trives sammen. Vi har også jevnlig (og god) sex. Nå fra to - tre uker siden innrømmet han ovenfor meg at han fremdeles synes ting er vanskelig etter at hans forrige forhold tok slutt (det ble slutt i juli etter mye krangling), at han fremdeles er glad i henne og at han av og til savner henne. Dette var jo selvsagt ikke noe jeg ønsket å høre, men nå er nå dette faktum! Jeg spurte han rett ut om han kun så på meg som en rebound, men det gjorde han da ikke - det er bare det at han fremdeles sliter etter forrige brudd. Men hva bør jeg egentlig gjøre? Bør jeg bare droppe han, eller gi han mer tid? Setter jo pris på at han er ærlig i det minste, men dette er vanskelig for meg :/ Anonymous poster hash: c6605...4a4 Hvordan er han når dere er sammen og hva finner dere på sammen? Er han unnvikende eller er han tilstede? Ble han dumpet eller dumpet han, eller ble de enige? Har han fortsatt kontakt med eksen sin? Kanskje du bør spørre han om han hadde dratt tilbake hvis eksen hadde hatt lyst til det osv. Hvis han sier nei til dette, så er han nok over forholdet... alle brudd er triste, hvert fall de fleste. Så det er ikke sikkert at dere ikke kan ha noe sammen. Anonymous poster hash: 13624...b59
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #8 Skrevet 27. februar 2015 Hvordan er han når dere er sammen og hva finner dere på sammen? Er han unnvikende eller er han tilstede? Ble han dumpet eller dumpet han, eller ble de enige? Har han fortsatt kontakt med eksen sin? Kanskje du bør spørre han om han hadde dratt tilbake hvis eksen hadde hatt lyst til det osv. Hvis han sier nei til dette, så er han nok over forholdet... alle brudd er triste, hvert fall de fleste. Så det er ikke sikkert at dere ikke kan ha noe sammen. Anonymous poster hash: 13624...b59 Han er hyggelig, morsom og pratsom når vi er sammen. Kan prate med hverandre om absolutt alt! Han har sagt at han bryr seg veldig om meg, og at jeg alltid kan komme til han dersom det er noe jeg ønsker å prate om. Vi finner på mye forskjellig sammen - turer, kino, restaurant, fest (møtt vennegjengen hans), trening, hyttetur etc. og han har spurt om jeg vil være med han til København i påsken. I tillegg har jeg møtt foreldrene hans. Har ikke snakket så veldig mye om bruddet, men han har fortalt at de gikk hver til sitt etter enormt mye krangling og at han jo ser at det var til det beste. Har spurt han om akkurat det spørsmålet, og da svarte han bare at "nei, det hadde ikke fungert". Anonymous poster hash: 32a95...e8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå