AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #1 Skrevet 25. februar 2015 Hei! Hunden min graver så fælt i hagen, så nå er det flere jordhull rundt på plenen. Hva kan jeg gjøre for å få det fint igjen? Sikkert et idiotisk spørsmål, men jeg har virkelig ikke peiling på hagestell Anonymous poster hash: 14555...f43
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #2 Skrevet 25. februar 2015 Jeg ville begynt med å ordne opp i problemet med at hunden graver i hagen. Hvilken rase er det? Får den nok mosjon? Hva med mental stimuli? Anonymous poster hash: c6d73...1d3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #3 Skrevet 25. februar 2015 Glemte å legge til at hunden min (valp) er ferdig med grave-perioden nå Men hullene er der fortsatt så klart. Må jeg legge noen gressfrø oppi der eller hva? Hehe! Jeg dør litt av meg selv når jeg spørr om dette :DAnonymous poster hash: 14555...f43
Maximillian Cohen Skrevet 25. februar 2015 #4 Skrevet 25. februar 2015 Det er bare å legge jorden på plass igjen, så vil det gro til. Er det snakk om større områder kan et par gressfrø være lurt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå