AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #1 Skrevet 25. februar 2015 Har dere noen råd til meg? UNTATT intervaller for det har jeg ikke utstyr eller område til dessværre :/Anonymous poster hash: e5fe3...c26
Superlilje Skrevet 25. februar 2015 #2 Skrevet 25. februar 2015 Fitnessblender sine hiit cardio videoer er enkle å gjennomføre hjemme På youtube. 1
Basun Skrevet 25. februar 2015 #3 Skrevet 25. februar 2015 (endret) Ved løping (langdistanse): tren hardt annen hver dag og ingenting eventuelt lett (veldig lett!) de andre dagene. Du kan også klare deg med å løpe hver 3 dag, men det gir tregere resultater. Dersom du ikke liker treningssentre anbefaler jeg deg å gå til innkjøp av en pulsklokke. Det er ikke nødvendig, men kan fungere som ekstra motivasjon :-P Det er ikke nødvendig å trene intervaller så lenge du ikke skal bli profesjonell langdistanseløper. De løper bare fort i ca. 10% av treningstiden uansett! Du får mest effekt ved å jogge sakte og langt :-) Unngå belastningsskader, spesielt i starten. Det kan være greit å variere med andre kondisjons-idretter. Motbakkeløp og terrengløp er spesielt grei trening i startfasen, da det ikke er like belastende og styrker musklene i beina. Nå er nok jeg spesielt glad i løping. Det viktigste er å finne noe du synes er gøy. Det blir morsommere jo flinkere du blir ! :-) Endret 25. februar 2015 av Personenmeg 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #4 Skrevet 25. februar 2015 Fitnessblender sine hiit cardio videoer er enkle å gjennomføre hjemme På youtube. TAKK for tipset! Anonymous poster hash: e5fe3...c26
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #5 Skrevet 25. februar 2015 Ved løping (langdistanse): tren hardt annen hver dag og ingenting eventuelt lett (veldig lett!) de andre dagene. Du kan også klare deg med å løpe hver 3 dag, men det gir tregere resultater. Dersom du ikke liker treningssentre anbefaler jeg deg å gå til innkjøp av en pulsklokke. Det er ikke nødvendig, men kan fungere som ekstra motivasjon :-P Det er ikke nødvendig å trene intervaller så lenge du ikke skal bli profesjonell langdistanseløper. De løper bare fort i ca. 10% av treningstiden uansett! Du får mest effekt ved å jogge sakte og langt :-) Unngå belastningsskader, spesielt i starten. Det kan være greit å variere med andre kondisjons-idretter. Motbakkeløp og terrengløp er spesielt grei trening i startfasen, da det ikke er like belastende og styrker musklene i beina. Nå er nok jeg spesielt glad i løping. Det viktigste er å finne noe du synes er gøy. Det blir morsommere jo flinkere du blir ! :-) HOY! For et flott svar, tusen takk! Anonymous poster hash: e5fe3...c26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå