Gå til innhold

Produkter for å få krøller til å sitte i glatt hår?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har hørt at det er bedre å style/krølle håret en dag etter hårvask, for da er håret litt mer "skittent" og håret holder derfor lengre og ikke bare glatter seg ut med en gang.

Jeg bruker rettetang for å krølle håret. Jeg har ikke helt glatt hår, men heller ikke krøller. Bruker saltvannsspray etter jeg har krøllet.

Har prøvd det også, men har liksom ikke blitt noe bedre resultat. Har ikke prøvd med saltvannsspray, så det skal jeg prøve!

jeg hadde samme problemet, men så kjøpte jeg meg BaByliss Curl Secret. det er en krølltang som drekker inn håret og lager krøllene automatisk. disse krøllene varer leenge selv i mitt tynne, superglatte hår..

Takk for tips. Tror ikke jeg gidder å kjøpe flere dyre produkter, siden det ikke er noen garanti. men skal sjekke om noen av vennene mine har den!

Hvordan var den? Håper du ble fornøyd. Anbefalte den til venninne av meg som slet med det samme, og spurte hvordan jeg fikk krøllene til å holde. Hun ble også super fornøyd med den:)!

Anonymous poster hash: cfe2d...cc6

Funket ikke:/ det er mulig krøllene holdt litt lenger, var på resutarant så satt liksom ikke og fulgte med, men krøllene var så og si borti da maten var spist opp. Åhhh, så kjedelig!

Anonymous poster hash: 28fa0...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd å krølle todagers gammelt hår?

På mitt hår så sitter krøllene kun om jeg ikke har dusjet på ett par dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd det også, men har liksom ikke blitt noe bedre resultat. Har ikke prøvd med saltvannsspray, så det skal jeg prøve!

Takk for tips. Tror ikke jeg gidder å kjøpe flere dyre produkter, siden det ikke er noen garanti. men skal sjekke om noen av vennene mine har den!

Funket ikke:/ det er mulig krøllene holdt litt lenger, var på resutarant så satt liksom ikke og fulgte med, men krøllene var så og si borti da maten var spist opp. Åhhh, så kjedelig!

Anonymous poster hash: 28fa0...6c9

Leit det ikke funket :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har prøvd det også, men har liksom ikke blitt noe bedre resultat. Har ikke prøvd med saltvannsspray, så det skal jeg prøve! Takk for tips. Tror ikke jeg gidder å kjøpe flere dyre produkter, siden det ikke er noen garanti. men skal sjekke om noen av vennene mine har den! Funket ikke:/ det er mulig krøllene holdt litt lenger, var på resutarant så satt liksom ikke og fulgte med, men krøllene var så og si borti da maten var spist opp. Åhhh, så kjedelig! Anonymous poster hash: 28fa0...6c9

Nei åh :( det var dumt å høre. Hadde du kuret håret eller brukt noe produkter som kan gjøre det enda flatterende og mykere?

Anonymous poster hash: cfe2d...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...