AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #1 Skrevet 25. februar 2015 Har valgt å holde mulighetene åpne og skal på date mens jeg holder på med en fyr. Vi er eksklusive, altså skal ikke ligge med andre, men ikke kjærester. Jeg er lit usikker på om dette er riktig fyr for meg og vil bli kjent med andre. Derfor skal jeg på date. Men hva sier jeg hvis han jeg skal på date med prøver seg? Anonymous poster hash: e8d71...027
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #2 Skrevet 25. februar 2015 Hvis dere er exclusive så involverer vel det også dater? Anonymous poster hash: 71172...e80 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #3 Skrevet 25. februar 2015 Når jeg er eksklusiv med noen betyr det at ingen av oss dater andre folk... Det synes jeg er skikkelig dårlig gjort av deg. Da får du heller være ærlig mot fyren du allerede dater og si at du er usikker og holder mulighetene åpne. Anonymous poster hash: 8ad50...69f 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #4 Skrevet 25. februar 2015 Avlys daten, eller avslutt det du har med han andre...Anonymous poster hash: ee602...9cd 6
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #5 Skrevet 25. februar 2015 Eksklusiv betyr å konsentrere seg om hverandre. Du kan ikke date andre. Anonymous poster hash: 65ff0...91b
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #6 Skrevet 25. februar 2015 Jeg syns ikke noe om å date flere, men skal du gjøre det må du i alle fall være ærlig og åpen om det. Men dere er jo eksklusive? Hvorfor har du blitt med på det hvis du egentlig vil treffe andre? Her er noe du kan prøve å tenke for å se om du er interessert i han du opprinnelig dater: Hvis du aldri mer fikk se han, vil du savne han? Hvis du vet at neste melding du får fra han blir den aller siste, hvordan føler du deg? Hvis du er likegyldig, så kan du nok avslutte det med en gang. Hvis ikke får du respektere han nok til å ikke treffe andre. Anonymous poster hash: 117f3...89b
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #7 Skrevet 25. februar 2015 Håper ikke han jeg dater er sånn som deg...Anonymous poster hash: d1bfd...9a8 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #8 Skrevet 25. februar 2015 Håper ikke han jeg dater er sånn som deg...Anonymous poster hash: d1bfd...9a8 Han jeg dater er det. Vi har ikke snakket om å være eksklusive, men jeg dater bare en av gangen uansett. Men jeg kjenner en kompis av han og vet at han treffer meg og en annen nå. Det suger, spesielt fordi jeg føler at hvis jeg sier noe blir jeg med en gang en masekjerring. Anonymous poster hash: 117f3...89b
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #9 Skrevet 25. februar 2015 Herregud, er det bare jeg som synes dagens datingkultur er helt sinnsyk?! Date flere samtidig, man er da ikke med i en dårlig versjon av "ungkaren" eller "ungkarskvinnen" heller! Jeg hadde aldri giddet å date en som også datet andre. Hvorfor har mange det så travelt at de ikke kan konsentrere seg om en om gangen?! Man dater vel ikke en person man tror det kan bli noe mer med, så å "helgardere" seg på denne måten er respektløst og rett og slett kvalmende. Anonymous poster hash: 7957d...a8c 8
20052014 Skrevet 25. februar 2015 #10 Skrevet 25. februar 2015 (endret) Har valgt å holde mulighetene åpne og skal på date mens jeg holder på med en fyr. Vi er eksklusive, altså skal ikke ligge med andre, men ikke kjærester. Jeg er lit usikker på om dette er riktig fyr for meg og vil bli kjent med andre. Derfor skal jeg på date. Men hva sier jeg hvis han jeg skal på date med prøver seg? Anonymous poster hash: e8d71...027 Hvis jeg forstår deg rett så er du og daten din eksklusive når det gjelder å ha sex med andre, ikke når det gjelder å date andre? Og du lurer på hva du skal gjøre når du dater en annen og den personen prøver seg på sex med deg? Du kan jo si at du har eksklusiv sex med en annen date men ikke eksklusivt dater den andre personen og avviser sex med den andre personen. Eller at du slutter å ha eksklusiv sex med den første og begynner å ha sex med den andre. Jeg forstår ikke helt måten du dater på, for eksklusivt betyr noe helt annet for meg, men vær deg selv og vær åpen om hva du gjør og tiltrekk deg likesinnede. Endret 25. februar 2015 av 20052014
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #11 Skrevet 25. februar 2015 Det er noe helt annet når man har sagt man er eksklusive. Det viser at du ikke er til å stole på. Hva er vitsen med å si at man skal være eksklusive da? Anonymous poster hash: d1bfd...9a8 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #12 Skrevet 25. februar 2015 Menn: Hvor seriøst tar dere datingen forresten? Hvis dere treffer en dame ett par ganger og har en god tone, regner dere det som å "holde på"? Anonymous poster hash: 6fe5d...194
guttemann Skrevet 25. februar 2015 #13 Skrevet 25. februar 2015 Menn: Hvor seriøst tar dere datingen forresten? Hvis dere treffer en dame ett par ganger og har en god tone, regner dere det som å "holde på"?Anonymous poster hash: 6fe5d...194 Holder på kan nå være så mangt. Hvis man kliner/roter og har god kjemi, synes jeg det blir feil å date andre samtidig, selv om man ikke har kommet så langt som til sex enda. Tar imidlertid et lite forbehold hvis drømmedama skulle dukke opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå