AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #1 Skrevet 25. februar 2015 Og ut av det blå sender deg melding der han later som ingenting har skjedd, spør hvordan du har det osv...Kun for å teste om du fortsatt er manipulerbar. Jeg vet at det er et alternativ å ikke svare i det hele tatt.Men hvis dere skal svare, og vil gi han en klar melding:Hva svarer dere da? Anonymous poster hash: a230b...bfc
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #2 Skrevet 25. februar 2015 "Hei, går helt fint meg med." Anonymous poster hash: 8ab0a...30c
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #3 Skrevet 25. februar 2015 "Hei, går helt fint meg med." Anonymous poster hash: 8ab0a...30c *med meg*Anonymous poster hash: 8ab0a...30c
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #4 Skrevet 25. februar 2015 Svarte ikke i det hele tatt. Anonymous poster hash: 370b9...8f1 1
Gulvplanke Skrevet 25. februar 2015 #5 Skrevet 25. februar 2015 Her kan du få litt inspirasjon: http://news.distractify.com/fun/dont-text-ya-ex/?v=1 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #6 Skrevet 25. februar 2015 Her kan du få litt inspirasjon: http://news.distractify.com/fun/dont-text-ya-ex/?v=1 Haha,mye bra der Anonymous poster hash: a230b...bfc
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #7 Skrevet 25. februar 2015 Skriv "ikke kontakt meg," det er bra. Anonymous poster hash: 03fa4...c1c 1
Gjest Nanna87 Skrevet 25. februar 2015 #8 Skrevet 25. februar 2015 Husk at drittsekker har følelser de og, ihvertfall noen. Om jeg hadde vært skikkelig forelsket i denne drittsekken så hadde jeg forklart han rett ut at :" Hei, jeg har tenkt mye på deg og brukt tid på å komme over deg. Hvorfor kommer du plutselig tilbake nå å ønsker kontakt? Du vet at jeg er litt skeptisk til deg.. Ærlighet varer lengst!
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #9 Skrevet 25. februar 2015 Husk at drittsekker har følelser de og, ihvertfall noen. Om jeg hadde vært skikkelig forelsket i denne drittsekken så hadde jeg forklart han rett ut at :" Hei, jeg har tenkt mye på deg og brukt tid på å komme over deg. Hvorfor kommer du plutselig tilbake nå å ønsker kontakt? Du vet at jeg er litt skeptisk til deg.. Ærlighet varer lengst! Ærlighet? Det der er å gjøre seg til ett offer.. De som manipulerer tenker "jackpot" over ett slikt svar.. Anonymous poster hash: 877d1...f56 9
sol87 Skrevet 25. februar 2015 #10 Skrevet 25. februar 2015 Jeg ville svart "Det går veldig fint med meg." og ikke vist noen interesse for å spørre tilbake. Det beste er å heve seg over sånne folk, synes jeg da. 1
Gulvplanke Skrevet 25. februar 2015 #11 Skrevet 25. februar 2015 Haha,mye bra der Anonymous poster hash: a230b...bfc Jeg liker nr. 33, den burde funke fint.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #12 Skrevet 25. februar 2015 I mine øyne er stillhet, dvs å ikke svare, den beste "hevn" på sånt. Bare det at du sitter å lurer så fælt på hva du skal svare, og oppretter tråd om det på et forum, sier sitt i forhold til at han fortsatt har taket på deg. Det er ikke vits i å bruke mer tid på en sånn type, du burde vært helt likegyldig og slettet meldingen - evnt blokkert nr hans, IKKE svare som sagt. Anonymous poster hash: 679dd...afe 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #13 Skrevet 25. februar 2015 Ærlighet? Det der er å gjøre seg til ett offer.. De som manipulerer tenker "jackpot" over ett slikt svar.. Anonymous poster hash: 877d1...f56 Enig - virker som om man fortsatt bryr seg, nesten på nippet til desperat. Anonymous poster hash: f1877...603 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #14 Skrevet 25. februar 2015 Jeg ville svart "Det går veldig fint med meg." og ikke vist noen interesse for å spørre tilbake. Det beste er å heve seg over sånne folk, synes jeg da. Hvorfor det - da legger man opp til en samtale. Hvorfor man skal legge opp til en samtale med en person som ditchet en, det er nesten litt trist. Viser at man fortsatt er interessert å kaste bort flere meldinger og meningsløse samtaler på en person som kun fortjener å få nummeret blokkert. Anonymous poster hash: f1877...603 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #15 Skrevet 25. februar 2015 Jeg fikk en slik telefon. Svarte, fordi han ringte til fasttelefon og jeg visste jo ikke at det var han som ringte. Jeg sa "du er en manipulerende dritt og du har ingen ting med å kontakte meg mer - hade" og *bang* så slang jeg på røret. Anonymous poster hash: 7755f...3d6 1
sol87 Skrevet 25. februar 2015 #16 Skrevet 25. februar 2015 Hvorfor det - da legger man opp til en samtale. Hvorfor man skal legge opp til en samtale med en person som ditchet en, det er nesten litt trist. Viser at man fortsatt er interessert å kaste bort flere meldinger og meningsløse samtaler på en person som kun fortjener å få nummeret blokkert. Anonymous poster hash: f1877...603 Det å ikke svare er også et godt alternativ, selvfølgelig!
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #17 Skrevet 25. februar 2015 Jeg har tidligere dater som stadig tar kontakt etter lang tid. Siste har jeg ikke sett på halvannet år, han ringte meg plutselig 9 mnder etter jeg ba ham ryke og reise. Jeg snakket da høflig med ham, hadde slettet nr, så skjønte ikke hvem det var før jeg svarte. Så fikk jeg mld mer enn 1 år etter siste kontakt, der han hintet om både det ene og det andre. Jeg svarte da også høflig og spøkte med ham, men jeg er jo overhodet ikke interessert, og det merket han jo, og da ble han bare enda mer på hugget. Han har flyttet til USA, og ville ha meg til å komme på besøk, jeg skal tenke på det sa jeg. Synes bare det er morsomt å tirre ham nå, så kan han ha det så godt der han sitter. DET er det beste man kan gjøre, late som man er med til et visst punkt, men ikke følge opp. Kjenner selvfølelsen får et skikkelig boost av det ;-) Anonymous poster hash: a68a7...d33 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #18 Skrevet 25. februar 2015 Og ut av det blå sender deg melding der han later som ingenting har skjedd, spør hvordan du har det osv...Kun for å teste om du fortsatt er manipulerbar. Jeg vet at det er et alternativ å ikke svare i det hele tatt.Men hvis dere skal svare, og vil gi han en klar melding:Hva svarer dere da? Anonymous poster hash: a230b...bfc Hva endte du opp med, TS? Anonymous poster hash: 81e2f...7b1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #19 Skrevet 25. februar 2015 Husk at drittsekker har følelser de og, ihvertfall noen. Om jeg hadde vært skikkelig forelsket i denne drittsekken så hadde jeg forklart han rett ut at :" Hei, jeg har tenkt mye på deg og brukt tid på å komme over deg. Hvorfor kommer du plutselig tilbake nå å ønsker kontakt? Du vet at jeg er litt skeptisk til deg.. Ærlighet varer lengst! Du kunne like gjerne skrevet "jeg er desperat etter deg og savner deg syyykt mye!! Si at du elsker meg slik at du kan knuse hjertet mitt enda en gang!!" Anonymous poster hash: 81e2f...7b1 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #20 Skrevet 25. februar 2015 Hva endte du opp med, TS? Anonymous poster hash: 81e2f...7b1 Har ikke svart ham enda... Anonymous poster hash: a230b...bfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå