Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved første øyekast ser testen helt hvit ut, men stirrer jeg på den synes jeg, jeg ser en strek. Legger ved bilde

Anonymous poster hash: 684b2...4ab

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Negativ i mine øyne, desverre :hug:

Anonymous poster hash: 13ffd...26d
Skrevet

Den er dessverre negativ ja.

Anonymous poster hash: fe2a1...27d

Skrevet

Okay, så det jeg * ser * er ikke der? Eller en skygge ? :P

Skrevet

Jeg ser ingen strek, men mulig den er annerledes i virkligheten..:)

Skrevet

Eg ser heller ingen strek... men kanskje dårlig bilde? Prøv å legg ut ett som er lysere? :)

Skrevet

Eg ser heller ingen strek... men kanskje dårlig bilde? Prøv å legg ut ett som er lysere? :)

Får det ikke lysere :( legger ved samme bilde med teks, hvor jeg tror jeg ser steken :-p http://i62.tinypic.com/10s4odt.jpg

Skrevet

Google evaporation line.

Skrevet

Ser den fremdeles ikke jeg altså... Når er IKM?:)

Skrevet

Okay, ehm, litt usikker, har vanligvis sykulus på 31 dager, så forventa mens er egentlig i starten av mars, men er så usikker på om el kom 4 dager for tidlig denne måneden :S så er faktisk ikke sikker :-/

Skrevet

Det er jo uansett tidlig da, ta en test når du i utgangspunktet tror du skal gå mensen:)

Skrevet

Det er jo uansett tidlig da, ta en test når du i utgangspunktet tror du skal gå mensen:)

Okay :) ja det får jeg gjøre ;) bare håper spiren sitter , er så lei av skuffelser :(

Skrevet

Okay :) ja det får jeg gjøre ;) bare håper spiren sitter , er så lei av skuffelser :(

Forstår det! Krysser fingrene for deg!:)

Skrevet

Forstår det! Krysser fingrene for deg!:)

Takk :)

Skrevet

Takk :)

Hvortid bør jeg i såfall teste? Klare ikke tenke på noe anna:/ blæh, ikke enkelt det her :S

Skrevet

Hvortid bør jeg i såfall teste? Klare ikke tenke på noe anna:/ blæh, ikke enkelt det her :S Anonymous poster hash: 684b2...4ab

Test på den dagen IKM i utgangspunktet er:) er ike enkelt å tenke på annet nei ;)

Skrevet

Test på den dagen IKM i utgangspunktet er:) er ike enkelt å tenke på annet nei ;)

Egentlig er den på onsdag, men trur den er på lørdag. Så teste onsdag da? Er jo så lenge til :-p hehe:)

Skrevet

Hvortid bør jeg i såfall teste? Klare ikke tenke på noe anna:/ blæh, ikke enkelt det her :S Anonymous poster hash: 684b2...4ab

Du kan jo teste på lørdag også, men det koster jo litt om du ikke har billigtester...:)

Skrevet

Du kan jo teste på lørdag også, men det koster jo litt om du ikke har billigtester...:)

Okay;) jo har noen billigetester liggende :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...