AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #1 Skrevet 25. februar 2015 Hei. Har problemer med å få forviten min til å fungere. Ladet den i går (ny), og satt den opp i appen. den synkroniserte 1 gang og etter det har det vært problemer. Den vil ikke update ny programvare, og nå står den bare med en sånn lang strek på skjermen av klokken. Som at den loader. Får ikke slått av, restartet eller noe. den står bare sånn.. Har nå byttet ut devicen med mobilen i stedet for å se hva som skjedde. det var kanskje dumt, for nå får jeg ikke endret det tilbake. Appen finner ikke device (får ikke søkt, og når jeg trykker på klokken så kommer bare denne streken opp).. Bruker forøvrig HTC m8 (har ikke data for øyeblikket).. Kan noen vær så snill å hjelpe meg? Har lett høyt og lavt på nettet nå, men finner ikke noe som kan hjelpe meg.. Om det trengs noe mer info så gir jeg det med glede! Jeg vil bruke klokka! 😊 Takk for svar 😊 Anonymous poster hash: e164e...01f
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #2 Skrevet 25. februar 2015 *Fitbiten selvsagt. Skriver fra mobil. TsAnonymous poster hash: e164e...01f
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #3 Skrevet 25. februar 2015 Har du skrudd på bluetooth? Og har du nettilgang på mobilen? Anonymous poster hash: cbe4f...2c9
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #4 Skrevet 25. februar 2015 Har du skrudd på bluetooth? Og har du nettilgang på mobilen?Anonymous poster hash: cbe4f...2c9 Ja har på Bluetooth, men bruker datanettverk på mobilen. Er det kanskje greia? Trodde ikke det hadde så mye å si. Har det noe å si i forhold til klokken som bare viser den ene tingen i displayet også? Har aldri brukt en sånn type "klokke" tidligere.. så er nok litt dum her! Anonymous poster hash: e164e...01f
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #5 Skrevet 25. februar 2015 Ja har på Bluetooth, men bruker datanettverk på mobilen. Er det kanskje greia? Trodde ikke det hadde så mye å si. Har det noe å si i forhold til klokken som bare viser den ene tingen i displayet også? Har aldri brukt en sånn type "klokke" tidligere.. så er nok litt dum her!Anonymous poster hash: e164e...01f Så lenge du har nett så har det nok ikke noe å si om det er wifi eller 3G. Går det an å prøve å resette hele greia, kanskje? Ellers har jeg ikke peiling, har ikke fått min i posten ennå. :/ Hvor kjøpte du din? Anonymous poster hash: cbe4f...2c9
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #6 Skrevet 25. februar 2015 Så lenge du har nett så har det nok ikke noe å si om det er wifi eller 3G. Går det an å prøve å resette hele greia, kanskje? Ellers har jeg ikke peiling, har ikke fått min i posten ennå. :/ Hvor kjøpte du din? Anonymous poster hash: cbe4f...2c9 Ja var det jeg også tenkte. Dumt om man må være avhengig av Wi-Fi! Prøvd å restarte klokken, men det vil den ikke.. virker nesten som den har hengt seg opp! Kjøpte den på teknikk magasinet i Oslo! Bor ikke der så stress å gå ditt for å høre også.. Får håpe du ikke får samme problemene 😊Anonymous poster hash: e164e...01f
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #7 Skrevet 25. februar 2015 Det virker som om den har hengt seg opp. Prøv dette: http://help.fitbit.com/articles/en_US/Help_article/How-do-I-restart-my-tracker Anonymous poster hash: f89df...894
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #8 Skrevet 25. februar 2015 Det virker som om den har hengt seg opp. Prøv dette: http://help.fitbit.com/articles/en_US/Help_article/How-do-I-restart-my-tracker Anonymous poster hash: f89df...894 Den vil ikke det heller, får fortsatt bare opp den streken som når den jobber med updaten.. wræl..Anonymous poster hash: e164e...01f
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #9 Skrevet 25. februar 2015 Den vil ikke det heller, får fortsatt bare opp den streken som når den jobber med updaten.. wræl..Anonymous poster hash: e164e...01f Hvis det ikke virker å restarte den må du nesten ta turen til forhandleren, eller evt spørre om hjelp inne på Firbits forum eller kundeservice. Anonymous poster hash: f89df...894
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #10 Skrevet 25. februar 2015 Hvis det ikke virker å restarte den må du nesten ta turen til forhandleren, eller evt spørre om hjelp inne på Firbits forum eller kundeservice. Anonymous poster hash: f89df...894 Så typisk.. Får prøve kundeservice.. kjedelig om jeg må reise ekstra til Oslo pga det. Jeg som var så fornøyd i går 😝Anonymous poster hash: e164e...01f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå