jossa Skrevet 12. august 2004 #1 Skrevet 12. august 2004 Guttungen på tretten, kom i dag og sa: Jeg vurderer å slutte med fotball. Jeg lurte da på om det var noe annet han hadde mer lyst å drive med. Det visste han ikke helt, men spurte; hva finnes det av muligheter. Vi bor i en relativt stor by, så det burde være litt av hvert å velge i. Lurer egentlig på om kanskje ikke lagidrett er helt hans greie. Mottar gjerne tips om hva jeg skal foreslå.
Gjest pace Skrevet 13. august 2004 #2 Skrevet 13. august 2004 Hva med kampsport, friidrett, innendørs klatring, bordtennis, eller tennis ?
*Lene* Skrevet 14. august 2004 #3 Skrevet 14. august 2004 Lagidrett er ikke min sønns greie heller. Han skal derfor begynne å ro nå på mandag faktisk. Da trenger han kun prestere overfor seg selv! Og det er bra trening :-)
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2004 #4 Skrevet 19. august 2004 Guttungen på tretten, kom i dag og sa: Jeg vurderer å slutte med fotball. Jeg lurte da på om det var noe annet han hadde mer lyst å drive med. Det visste han ikke helt, men spurte; hva finnes det av muligheter. Vi bor i en relativt stor by, så det burde være litt av hvert å velge i. Lurer egentlig på om kanskje ikke lagidrett er helt hans greie. Mottar gjerne tips om hva jeg skal foreslå. Hva med speiding? Speidere finnes over hele landet, og i speideren kan han få drive med friluftsliv, få varige vennskap, oppleve mestring og selvutvikling, spennende opplevelser og varierte utfordringer. Les mer på for eksempel www.kfuk-kfum-speiderne.no
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2004 #5 Skrevet 21. august 2004 Datteren min på 14 driver med kickboxing. Bra trening og godt miljø.
Gjest gjesta Skrevet 21. august 2004 #6 Skrevet 21. august 2004 Min yngste liker heller ikke lagsport, men trives best når han "kjemper mot seg selv". Han trivdes godt med kampsport; Tae-Kwon-Do. Der går det på konsentrasjon og disiplin samt styrke/smidighet/selvsikkerhet og det er jo ikke å forakte I tillegg var det et godt sosialt miljø med aktiviteter utenom selve treningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå