Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2004 #1 Del Skrevet 12. august 2004 hjelp jeg slo benet mitt, litt dypt og blør masse, jeg nekter å få arr der hva kan jeg gjøre har renset det med engang og tatt på flytende plaster... uff jeg vil ikke ha arr på benet mitt:( det er så stygt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 12. august 2004 #2 Del Skrevet 12. august 2004 Det er desverre ikke noe du kan gjøre for at det ikke skal bli arr. Men for all del; ikke pell skorper! DA blir arret styggere. Du kan evnt. oppere det vekk, hvis det betyr så mye for deg. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 13. august 2004 #3 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg har to hvite arr på albuen etter å ha først hatt et ublidt møte med asfalten, og så kollkjørt ganske kraftig på sykkel. Arrene er flate og hvite i forhold til resten av huden. Men jeg er glad det ikke gikk verre! Jeg har fortsatt vansker med å støtte albuen, tre-fire uker etter uhellet. Arr blekner med tiden, ellers er det lite man kan gjøre. Dessuten vitner arr om livet du har levd, og jeg vil heller ha et menneske med arr, enn ett som aldri har tatt en eneste risiko i sitt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #4 Del Skrevet 13. august 2004 hjelp jeg slo benet mitt' date=' litt dypt og blør masse, jeg nekter å få arr der hva kan jeg gjøre har renset det med engang og tatt på flytende plaster... uff jeg vil ikke ha arr på benet mitt:( det er så stygt[/quote'] Nei, nei så trist. Hulk hulk. Hva om du brakk det og måtte opereres. Heldiggris. Kansje du bare får et lite arr. så, så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. august 2004 #5 Del Skrevet 13. august 2004 Den kommentaren der var rimlig unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå