Gå til innhold

Å ha sex for første gang med personen man dater..! FORTELL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater en kjekk og snill mann på 26 år. Vi har møttes fire ganger og koser oss like mye hver gang. Han holder mye rundt meg og virker genuint interessert. Jeg er også veldig forelsket i han, og hver gang vi møtes er jeg super nervøs! Jeg får nesten litt angst hver gang daten er over, for da vet jeg at kysset kommer.

Jeg får panikk anfall av å tenke tanken på å ha sex med han! Jeg vet det nærmer seg, (og ja, jeg vil ha det med han) men jeg er bare så innmari nervøøøs!

Hva om han synes jeg er vid? Hva om han eller jeg lukter ekkelt? Har man oralsex første gang? Hva om han har liten tiss? Hva om han kommer fort? Hvilke stillinger skal man ha? Bør man være litt forsiktig og "kjedelig" første gang eller litt vill for å gi mersmak? Hva om han blir skuffet av kroppen min? Brukte dere kondom? Hadde dere pratet om sex før dere hadde det?

ÆÆÆÆhhhh.... :rodmer::bond: Føler meg som 17 år igjen. :rodme: Trenger en eller fem drinker før det evt. skjer...!

Når var ditt første ligg med han du datet, og hvordan var det? :)

Trenger å høre et par betryggende historier her :P

Anonymous poster hash: b39f5...69d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ooh, dette vil jeg også ha svar på!

Anonymous poster hash: 770a2...4e7

Skrevet

Ingen som har hatt sex med en de dater tydeligvis... :plystre:

• Liker 2
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Du tenker for mye.. La alt utvikle seg naturlig.

Skrevet

Ikke stress! :) Tror det viktigste er å ikke ha for høye forventninger og tro at alt skal bli perfekt. Ta det som det kommer, sexen første gang med en man dater kan bli keitete (Kan såklart også bli bra), men hvis den blir keitete, ta det med humor. le, kos dere og ha det gøy!

Utover det så lar du det bare utvikle seg naturlig (som personen over her sier) oralsex er greit hvis det faller seg naturlig, så lenge du ikke begynner med noe ekstremt rare fetisjer e.l. så er det egentlig bare å gjøre det som føles rett der og da :)

Men som sagt, ikke stress - la det gå som det går! Så går det alltids bedre neste gang, hvis det blir litt klønete :)

Lykke til!

Anonymous poster hash: affab...942
Skrevet

Du tenker for mye.. La alt utvikle seg naturlig.

Jeg er veldig enig med Faerunpedia. Ikke tenk så mye, det er ikke noe du kan planlegge, og det er vel bedre at det er naturlig? Kos dere sammen og slapp av. Om du vil gi ham oralsex, bruke kondom og slikt er noe du selv må vite. Om du liker det så gjør du det, om du er trygg på ham slik at du føler at dere ikke trenger å bruke kondom så greit. Hvis du er usikker så be om kondom selvsagt. Jeg har jo lest at andre her til og med ber om utskrift fra legen om at partneren deres er frisk.

Men mitt råd, ta det som det kommer og kos dere sammen.

Skrevet

Husk kondom! Ingenting av det andre er noe å tenke på!

Skrevet

Slapp av. Skulle tro du skulle opp til eksamen...

Det går nok bra. Ikke tenk så mye. :)

Skrevet

Bruk kondom! Det burde være en selvfølge når man skal ha sex med ny partner.

Anonymous poster hash: 9c0c1...fa4
  • Liker 1
Skrevet

Kjenner meg litt igjen, men vi hadde klint og holdt rundt hverandre mye. Liksom klarte ikke å holde fingrene fra hverandre ;)

Første gangen ble han med meg hjem etter date. Det var ikke planlagt, men vi hadde drukket et par glass. Ble litt kleint da vi kom hjem, for i stedet for å rive av hverandre klærne, gikk vi i tur på badet for å gå på do/pusse tenner, altså slik man gjør når man bor sammen. Jeg var nok litt sjenert når jeg la meg i sengen, men vi kysset og koste oss, tok ting naturlig. Jeg sa at jeg var nervøs, og at det var lenge siden sist, og det tok nok litt av brodden.

Første gang var det kun kyssing og litt beføling før vi hadde samleie, altså ikke noe oralsex (tror IKKE det er vanlig første gang!) eller noe annet fancy. Bare ut og inn, ikke noe veldig bra egentlig. Men det ble bedre andre og tredje gang ;)

Anonymous poster hash: 2fef9...d38

Skrevet

Altfor mye tenking ja! Selv for meg. :fnise:

En god dusj og stell, fint undertøy og man er good to go. Resten må rett og slett bare gå sin naturlige gang. Men min erfaring er at har man følelser og har veldig lyst, så blir det som oftest veldig bra. :)

Så slutt å gruble over alle "småting" og bare nyt tiden og oppbyggingen. ;)

Skrevet

Hvis du er usikker så be om kondom selvsagt. Jeg har jo lest at andre her til og med ber om utskrift fra legen om at partneren deres er frisk.

Hadde jeg blitt bedt om dette ville jeg blitt litt skeptisk til dama. For å si det pent.

Anonymous poster hash: 94eeb...a82

Gjest Nanna87
Skrevet

Jeg møtte en fantastisk mann på sukker for 2 måneder siden, og vi har datet og han kaller oss allerede sammen, men det er vi ikke. Når vi skulle ha sex ble jeg noe overrasket da han kom etter 2 sek. Vi prøvde flere ganger og han kom tidlig hver gang. Først nå etter 2 måneder har han begynt å bruke litt lengre tid på å komme, men jeg kjenner at jeg ble noe skuffet de første gangene og dette gjorde meg usikker med tanke på at han har alltid kommet tidlig.

Anbefaler deg å bruke tid på han, og derfor se an hvordan det går. Kjenner du at det ikke går så fortell han det. Sex er faktisk viktig i et forhold, og sex kan bli bedre over tid:)

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen, men jeg var ikke så ekstrem som deg. For å gjøre en lang historie kort; vi brukte kondom men det ble ikke noe samleie da han var så nervøs at den ble slapp ;) Han sa det alltid var sånn med nye de første gangene, fordi han ble så nervøs. Det tok jo vekk litt av nervøsiteten min også, og etter dette har vi hatt sex noen ganger.

Ikke stress med det, skjer det så skjer det. Som i min opplevelse er det ingen garanti for at det blir fullbyrdet første gangen heller ;)

Skrevet

Jeg kjente min nåværende kjæreste før vi begynte å date, men likevel.. Vi ble dritafulle på første date begge to, og hadde sex. Begge husker vagt at vi hadde sex, men ikke noe mer rundt sexen enn at vi hadde det. Date nr ble vi ikke fulle, hadde sex da også og det var magisk. Endte med et fantastisk forhold, samboerskap og forhåpentligvis snart en forlovelse (jeg mistenker at han skal fri til meg snart). Bare vær deg selv, og gjør det som føles naturlig for deg. Sex er naturlig, sex er primitivt og enkelt. Ikke gjør det mer avansert enn det er. :)

Vær trygg på deg selv, du er garantert flott nok som du er. :)

Anonymous poster hash: 4ccb3...08b

Skrevet

Jeg dater en kjekk og snill mann på 26 år. Vi har møttes fire ganger og koser oss like mye hver gang. Han holder mye rundt meg og virker genuint interessert. Jeg er også veldig forelsket i han, og hver gang vi møtes er jeg super nervøs! Jeg får nesten litt angst hver gang daten er over, for da vet jeg at kysset kommer.

Jeg får panikk anfall av å tenke tanken på å ha sex med han! Jeg vet det nærmer seg, (og ja, jeg vil ha det med han) men jeg er bare så innmari nervøøøs!

Hva om han synes jeg er vid? Hva om han eller jeg lukter ekkelt? Har man oralsex første gang? Hva om han har liten tiss? Hva om han kommer fort? Hvilke stillinger skal man ha? Bør man være litt forsiktig og "kjedelig" første gang eller litt vill for å gi mersmak? Hva om han blir skuffet av kroppen min? Brukte dere kondom? Hadde dere pratet om sex før dere hadde det?

ÆÆÆÆhhhh.... :rodmer::bond: Føler meg som 17 år igjen. :rodme: Trenger en eller fem drinker før det evt. skjer...!

Når var ditt første ligg med han du datet, og hvordan var det? :)

Trenger å høre et par betryggende historier her :P

La det skje. Vask, stell, ha på deg nytt undertøy (unngå hello Kitty) og tenk på at han er en fin mann som bruker tiden sin på deg og vil ha deg. Sjansen er størst for at han tenker "endelig" og vil ha deg uansett enn at han er kritisk innstillt (hvis han det er, er han noe å samle på?)

Jeg møtte en fantastisk mann på sukker for 2 måneder siden, og vi har datet og han kaller oss allerede sammen, men det er vi ikke. Når vi skulle ha sex ble jeg noe overrasket da han kom etter 2 sek. Vi prøvde flere ganger og han kom tidlig hver gang. Først nå etter 2 måneder har han begynt å bruke litt lengre tid på å komme, men jeg kjenner at jeg ble noe skuffet de første gangene og dette gjorde meg usikker med tanke på at han har alltid kommet tidlig.

Anbefaler deg å bruke tid på han, og derfor se an hvordan det går. Kjenner du at det ikke går så fortell han det. Sex er faktisk viktig i et forhold, og sex kan bli bedre over tid:)

Jeg kjenner meg igjen, men jeg var ikke så ekstrem som deg. For å gjøre en lang historie kort; vi brukte kondom men det ble ikke noe samleie da han var så nervøs at den ble slapp ;) Han sa det alltid var sånn med nye de første gangene, fordi han ble så nervøs. Det tok jo vekk litt av nervøsiteten min også, og etter dette har vi hatt sex noen ganger.

Ikke stress med det, skjer det så skjer det. Som i min opplevelse er det ingen garanti for at det blir fullbyrdet første gangen heller ;)

Jeg bruker å si det: Vi menn er ikke maskiner.

Har vi større fallhøyde enn kvinner? Fra tid til annen skjer det med overtenning, penismytteri, og når den endelig kommer opp, så er det på debutantvis og utløsning nesten før man er inne.

Særlig hvis han har vært singel en stund og ikke er av typen til å få/ ha ONS.

(En av mine gamlekjærester innrømte etter et par uker at hun første gangen tenkte "hjelp, skal det bli sånn her?" - hun var heldigvis villig til å anse meg verdt å få en sjanse til.)

Så moralen er at det kan låse seg for begge, men det kan være verdt å gi det en sjanse til.

• Liker 4
Skrevet

Hvis du er usikker så be om kondom selvsagt. Jeg har jo lest at andre her til og med ber om utskrift fra legen om at partneren deres er frisk.

Hadde jeg blitt bedt om dette ville jeg blitt litt skeptisk til dama. For å si det pent.

Anonymous poster hash: 94eeb...a82

Haha seriøst? Det var drøyt.

Skrevet

Haha seriøst? Det var drøyt.

Jeg husker ikke i hvilken tråd det var, men ja det var seriøst og det var flere som stemt i.

Snakk om å starte forholdet med full tillit... haha

• Liker 2
Skrevet

Jeg husker ikke i hvilken tråd det var, men ja det var seriøst og det var flere som stemt i.

Snakk om å starte forholdet med full tillit... haha

Ja, for det er jo så mye bedre å stole blindt på en person og få HIV eller syfilis... Uff så dumme folk er som ikke har lyst på sykdommer som kan være potensielt dødelige eller føre til sterilitet.

Anonymous poster hash: 08dcf...eca

• Liker 3
Skrevet

Ja, for det er jo så mye bedre å stole blindt på en person og få HIV eller syfilis... Uff så dumme folk er som ikke har lyst på sykdommer som kan være potensielt dødelige eller føre til sterilitet.

Anonymous poster hash: 08dcf...eca

Hørt om kondom eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...