AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 Jeg har hatt et lite tinderstopp nå, men nå er jeg klar for å date igjen. Jeg har snakket med en fyr i et par måneder nå. Men jeg er litt usikker. Jeg synes han rett og slett er for fin, og er redd for at jeg ikke er på hans "nivå". Jeg har derfor prøvd å sende forskjellige snapper - ikke bare perfekte snaps fra den vinkelen jeg liker Og jeg har også fått med kroppen, så han ikke forventer at jeg er veldig slank (med klær på, altså). Han er utrolig kjekk, har kjempefine øyne, muskuløs, bra jobb, virker som han er godt likt (slik jeg oppfatter det på facebook/instagram). Hva om han blir skuffet når han møter meg? Jeg anser meg selv som en ganske normal jente. Ikke noe spesielt fint med utseende, men jeg ser heller ikke stygg ut. Jeg har noen kg ekstra. Jeg trener ikke så ofte, noe han gjør. Jeg har jo prøvd å få dette med feks trening frem, da han er trenings"narkoman", og jeg ikke vil han skal tro jeg er like sprek. Eller bli skuffet fordi han er på jakt etter en supersprek jente som kan joine han på trening hver dag. I tillegg er han nok over snittet opptatt av riktig kosthold. Hvordan merker jeg om han blir skuffet? Ser jeg det på uttrykket når jeg møter han? Han har lyst å se film, jeg vet ikke om han tenker kino eller hos han. Jeg vil jo gjerne møte han, for å se. Det kan jo hende det klaffer, selv om vi ikke har helt de samme interessene. Men jeg er så nervøs for at han skal bli skuffet......... Anonymous poster hash: b6162...54d
Gjest Vind Skrevet 25. februar 2015 #2 Skrevet 25. februar 2015 Bare vær deg selv. Dersom det ikke skulle holde, er han ikke verdig deg. Det er så enkelt. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #3 Skrevet 25. februar 2015 Du må nesten bare treffe han og ta det der i fra Hvis han vil gå på date nr 2 så likte han deg tydeligvis Dra på kino eller kafé med han du Anonymous poster hash: 9c615...e6d
Nettinettet Skrevet 25. februar 2015 #4 Skrevet 25. februar 2015 Det beste menn vet er kvinner som er stolte av seg selv, uansett om de har noen kilo for mye, ikke trener hele tiden, ikke har ditt eller datt. Det har null betydning så lenge hun stråler av lykke for den hun er. Det er sååå sexy og det er sååå tiltrekkende med en kvinne som bare smiler og er tilfreds! Og hvis du er ikke er nok for han, når du viser deg fra den siden, så er ikke han rett for deg! 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #5 Skrevet 25. februar 2015 Jeg har hatt et lite tinderstopp nå, men nå er jeg klar for å date igjen. Jeg har snakket med en fyr i et par måneder nå. Men jeg er litt usikker. Jeg synes han rett og slett er for fin, og er redd for at jeg ikke er på hans "nivå". Jeg har derfor prøvd å sende forskjellige snapper - ikke bare perfekte snaps fra den vinkelen jeg liker Og jeg har også fått med kroppen, så han ikke forventer at jeg er veldig slank (med klær på, altså). Han er utrolig kjekk, har kjempefine øyne, muskuløs, bra jobb, virker som han er godt likt (slik jeg oppfatter det på facebook/instagram). Hva om han blir skuffet når han møter meg? Jeg anser meg selv som en ganske normal jente. Ikke noe spesielt fint med utseende, men jeg ser heller ikke stygg ut. Jeg har noen kg ekstra. Jeg trener ikke så ofte, noe han gjør. Jeg har jo prøvd å få dette med feks trening frem, da han er trenings"narkoman", og jeg ikke vil han skal tro jeg er like sprek. Eller bli skuffet fordi han er på jakt etter en supersprek jente som kan joine han på trening hver dag. I tillegg er han nok over snittet opptatt av riktig kosthold. Hvordan merker jeg om han blir skuffet? Ser jeg det på uttrykket når jeg møter han? Han har lyst å se film, jeg vet ikke om han tenker kino eller hos han. Jeg vil jo gjerne møte han, for å se. Det kan jo hende det klaffer, selv om vi ikke har helt de samme interessene. Men jeg er så nervøs for at han skal bli skuffet......... Anonymous poster hash: b6162...54d Vær utrooolig forsiktig! Om han er en "liga" over deg, så vet han dette godt selv. Og du blir ikke mer enn en kjapp pulings for han. Husk at menn ( de fleste) har svært lav terskel for litt sex. Men ikke forvent å kunne gå inn i ett forhold.. Er han "populær" og atraktiv, vil han ikke ha en jente med "litt ekstra kg". Mange fitness jenter ute på markedet nå, så hvorfor slå seg til ro med ei "vanlig" ei? Dette er kanskje litt hardt og brutalt, men det er desverre slik det er idag...Bare vær forsiktig og pass på deg selv. Mannfolk sier hvasom helst for å kunne pule litt.... Anonymous poster hash: b3498...4d2
Gjest Mythic Skrevet 25. februar 2015 #6 Skrevet 25. februar 2015 Vær utrooolig forsiktig! Om han er en "liga" over deg, så vet han dette godt selv. Og du blir ikke mer enn en kjapp pulings for han. Husk at menn ( de fleste) har svært lav terskel for litt sex. Men ikke forvent å kunne gå inn i ett forhold.. Er han "populær" og atraktiv, vil han ikke ha en jente med "litt ekstra kg". Mange fitness jenter ute på markedet nå, så hvorfor slå seg til ro med ei "vanlig" ei? Dette er kanskje litt hardt og brutalt, men det er desverre slik det er idag...Bare vær forsiktig og pass på deg selv. Mannfolk sier hvasom helst for å kunne pule litt.... Anonymous poster hash: b3498...4d2 Herregud, selv om du tenker sånn, så kan du virkelig ikke snakke for denne mannen. Han er interessert i å møte TS, og vet helt sikkert nok om henne til at han liker henne for den hun er, ellers hadde han ikke brukt tid på henne. Hvis han er så flott, har han sikkert mange muligheter, og vil neppe møte ei han ikke liker, hvis han kan få "hvem som helst". Dessuten er det ikke sånn at alle menn som trener mye, må ha en partner som gjør det samme. Du er overflatisk, og tror alle tenker sånn som deg. Vel, alle gjør ikke det. TS: Han liker det han ser og leser når dere kommuniserer, han vil møte deg, og det er flott! Vær deg selv og kos deg på date
Gjest Kritt Skrevet 25. februar 2015 #7 Skrevet 25. februar 2015 Jeg har hatt et lite tinderstopp nå, men nå er jeg klar for å date igjen. Jeg har snakket med en fyr i et par måneder nå. Men jeg er litt usikker. Jeg synes han rett og slett er for fin, og er redd for at jeg ikke er på hans "nivå". Jeg har derfor prøvd å sende forskjellige snapper - ikke bare perfekte snaps fra den vinkelen jeg liker Og jeg har også fått med kroppen, så han ikke forventer at jeg er veldig slank (med klær på, altså). Han er utrolig kjekk, har kjempefine øyne, muskuløs, bra jobb, virker som han er godt likt (slik jeg oppfatter det på facebook/instagram). Hva om han blir skuffet når han møter meg? Jeg anser meg selv som en ganske normal jente. Ikke noe spesielt fint med utseende, men jeg ser heller ikke stygg ut. Jeg har noen kg ekstra. Jeg trener ikke så ofte, noe han gjør. Jeg har jo prøvd å få dette med feks trening frem, da han er trenings"narkoman", og jeg ikke vil han skal tro jeg er like sprek. Eller bli skuffet fordi han er på jakt etter en supersprek jente som kan joine han på trening hver dag. I tillegg er han nok over snittet opptatt av riktig kosthold. Hvordan merker jeg om han blir skuffet? Ser jeg det på uttrykket når jeg møter han? Han har lyst å se film, jeg vet ikke om han tenker kino eller hos han. Jeg vil jo gjerne møte han, for å se. Det kan jo hende det klaffer, selv om vi ikke har helt de samme interessene. Men jeg er så nervøs for at han skal bli skuffet......... Anonymous poster hash: b6162...54d Enklere å si enn å gjøre, men: Du må legge fra deg tanken om at han er i en annen liga. Ikke fokuser på dine (evt.) negative sider, forsøk heller å fremheve de positive (uten å lyve/overdrive). Da skal du se han kanskje liker deg for den du er! Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #8 Skrevet 25. februar 2015 Skjønner hva du tenker. Utifra hva du skriver så er nok sjangsen størrst for at du blir skuffet. Er aldri redd for noe når jeg skal på date. Liker hun meg ikke så liker hun meg ikke. Utfallet er så og si forutbestemt så det er bare å drite i det. Anonymous poster hash: 2e3dd...d54
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #9 Skrevet 26. februar 2015 Herregud, selv om du tenker sånn, så kan du virkelig ikke snakke for denne mannen. Han er interessert i å møte TS, og vet helt sikkert nok om henne til at han liker henne for den hun er, ellers hadde han ikke brukt tid på henne. Hvis han er så flott, har han sikkert mange muligheter, og vil neppe møte ei han ikke liker, hvis han kan få "hvem som helst". Dessuten er det ikke sånn at alle menn som trener mye, må ha en partner som gjør det samme. Du er overflatisk, og tror alle tenker sånn som deg. Vel, alle gjør ikke det. TS: Han liker det han ser og leser når dere kommuniserer, han vil møte deg, og det er flott! Vær deg selv og kos deg på date Er uenig her altså De fleste kjekkasene som trener aktivt og drar damer, liker å få mest mulig oppmerksomhet. Noen av dem, finner det tilogmed spennende å kunne ha det gøy med en jente i en "liga under dem" Jeg er kanskje overladisk, men nå er det desverre slik det har blitt..Om du ikke ser at 70% av verden tenker sånn, så kanskje på tide å våkne opp? Han KAN jo være en av de sjeldne få, men ærlig talt... mange naive her... Ts oppdater oss på hvordan det går! Anonymous poster hash: b3498...4d2
Gjest Mythic Skrevet 26. februar 2015 #10 Skrevet 26. februar 2015 Er uenig her altså De fleste kjekkasene som trener aktivt og drar damer, liker å få mest mulig oppmerksomhet. Noen av dem, finner det tilogmed spennende å kunne ha det gøy med en jente i en "liga under dem" Jeg er kanskje overladisk, men nå er det desverre slik det har blitt..Om du ikke ser at 70% av verden tenker sånn, så kanskje på tide å våkne opp? Han KAN jo være en av de sjeldne få, men ærlig talt... mange naive her... Ts oppdater oss på hvordan det går! Anonymous poster hash: b3498...4d2 Du får være uenig så mye du bare vil. Disse ligaene og prosentene når det gjelder mennesker er noe som kun eksisterer her på KG. Ute i den virkelige verden treffer folk hverandre, liker hverandre, går på date, faller for hverandre, uavhengig av såkalt liga og markedsverdi (for et utrolig kvalmt uttrykk om mennesker), fordi det handler om så mye mer enn utseende. Jeg er overhodet ikke naiv, og har nok temmelig mye mer erfaring både med dating og forhold enn du har, så argumentene dine holder ikke. Hvorfor i all verden skulle denne daten bli skuffet over TS når han møter henne, all den tid han har kommunisert med henne over tid, sett bilder av henne, og invitert henne ut? Og hvorfor i all verden føler du for å gjøre henne enda mer usikker?
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #11 Skrevet 27. februar 2015 Du får være uenig så mye du bare vil. Disse ligaene og prosentene når det gjelder mennesker er noe som kun eksisterer her på KG. Ute i den virkelige verden treffer folk hverandre, liker hverandre, går på date, faller for hverandre, uavhengig av såkalt liga og markedsverdi (for et utrolig kvalmt uttrykk om mennesker), fordi det handler om så mye mer enn utseende. Jeg er overhodet ikke naiv, og har nok temmelig mye mer erfaring både med dating og forhold enn du har, så argumentene dine holder ikke. Hvorfor i all verden skulle denne daten bli skuffet over TS når han møter henne, all den tid han har kommunisert med henne over tid, sett bilder av henne, og invitert henne ut? Og hvorfor i all verden føler du for å gjøre henne enda mer usikker? Beklager, men det eksiterer ikke bare her på KG. Det er sånn det er i virkelig liv også. Tro meg, jeg har blitt satt på skalaer, dumpa og ditcha, målt opp og ned osv.. De mannfolka jeg har møtt, har alle vært atraktive og aktive innen fitness og de tenker nettopp slik... Venninene mine som ikke er med i fitness, sliter like mye med bruk og kast mentaliterer. Derfor velger jeg å tro verden faktisk ER så overfladisk.. Og ikke missforstå meg, jeg er ikke særlig glad for dette selv bare forteller hva JEG har opplevd og kommer med litt OBS... Hvordan kan du påstå at du har mer erfaring enn meg? Kjenner du meg? Jeg mener ikke å gjøre TS usikker, jeg mener å holde TS realistisk.. Jeg er ute her selv og kjemper dag inn og dag ut, og det er HARDT. For all del, dette kan gå veldig bra, men jeg har enda tilgode å se at en atraktiv fitness mann slå seg til ro med en dame som aldri trener... Ts! Oppdater oss ?? Anonymous poster hash: b3498...4d2
Gjest Mythic Skrevet 27. februar 2015 #12 Skrevet 27. februar 2015 Beklager, men det eksiterer ikke bare her på KG. Det er sånn det er i virkelig liv også. Tro meg, jeg har blitt satt på skalaer, dumpa og ditcha, målt opp og ned osv.. De mannfolka jeg har møtt, har alle vært atraktive og aktive innen fitness og de tenker nettopp slik... Venninene mine som ikke er med i fitness, sliter like mye med bruk og kast mentaliterer. Derfor velger jeg å tro verden faktisk ER så overfladisk.. Og ikke missforstå meg, jeg er ikke særlig glad for dette selv bare forteller hva JEG har opplevd og kommer med litt OBS... Hvordan kan du påstå at du har mer erfaring enn meg? Kjenner du meg? Jeg mener ikke å gjøre TS usikker, jeg mener å holde TS realistisk.. Jeg er ute her selv og kjemper dag inn og dag ut, og det er HARDT. For all del, dette kan gå veldig bra, men jeg har enda tilgode å se at en atraktiv fitness mann slå seg til ro med en dame som aldri trener... Ts! Oppdater oss ?? Anonymous poster hash: b3498...4d2 Klart jeg kan påstå at jeg er mer erfaren, sannsynligvis kunne jeg vært mora di Jeg er uenig med deg i det meste, så vi er nok vant til veldig ulike verdner og omgangskretser. For øvrig har jeg vært sammen med en kar som var aktiv kroppsbygger, og han var nå absolutt mer enn godt nok fornøyd med halvslappe, smålate meg. Der var det jeg som fikk nok av oveforkus på kropp, mat og trening.
Ultiva Skrevet 27. februar 2015 #13 Skrevet 27. februar 2015 (endret) Husk at dere skal ha en del til felles for å kunne leve i et forhold, TS. Er som regel en grunn til at de som elsker trening finner seg en partner som også gjør det. Dersom hans drømmehelg består av lang skitur i marka og på klatreverket mens din drømmehelg består av kafé, lesing og nettsurfing så er dere jo ingen god match i i det lange løp. Hvis han fokuserer på veldig sunn mat og aldri spiser godteri så er det duket for mange konflikter og skuffelser dersom du vil ha taco-fredag, pizza-lørdag og vafler på søndagen. Er jo en grunn til at krake søker make. Betyr ikke at dere er i ulike "ligaer" men at dere har ulike verdier og interesser i livet. Endret 27. februar 2015 av Ultiva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå