Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2004 #21 Skrevet 14. august 2004 Nei' date=' heldigvis ikke! Noen av oss er anstendige og siviliserte.[/quote'] Nei, uerfarne og uvitende er dere!
Emily_81 Skrevet 14. august 2004 #22 Skrevet 14. august 2004 Jøss, det var da fælt så "åpen" denne venninna di var da :o Jeg har ikke noe særlig ærfaring med å stikke tinger og tanger oppi rompa til kjæresten min, og ikke er det plassen jeg driver å nusser han på heller. Men at andre gjør det gjør meg da ingenting.Hver sin lyst sier jeg
Gjest Madam Felle Skrevet 14. august 2004 #25 Skrevet 14. august 2004 Jeg har en veldig åpen veninne, som gjerne forteller om hva hun og hennes kjære gjør i senga. I dag kunne hun fortelle at hun nesten alltig stikker en finger eller 2 opp i rumpa på ham, og at dette gir han enorme orgasmer. Huan hadde dessuten ved noen anledninger slikket han rundt anus og fremover, samtidig som fingeren. Jeg ble stum, og greide ikke komme med noen som helst tilbakemelding. Dette må da være svært uvanlig, eller....????? Er nok ikke så uvanlig som du tror, men jeg reagerer mer på at hun faktisk forteller slike ting til deg.
The NYMFO Girl:) Skrevet 15. august 2004 #26 Skrevet 15. august 2004 Jeg syntes det ikke er uvanlig, men det er nok ikke alle som gjør det!! Jeg gjør det ikke, ikke på min sambo i alle fall.. Greit han gjør det på meg, men ikke den andre veien...
Gjest gjest1 Skrevet 15. august 2004 #27 Skrevet 15. august 2004 Jeg vet ikke hvor vanlig finger i rompa er, iallfall ikke her er det det, men derimot å dele sexlivet er normalt hos meg og bestevenninna mi. Kanskje vi er vulgære og ekle, men det blir mellom oss og plager ingen
kjellebassen Skrevet 15. august 2004 #28 Skrevet 15. august 2004 Sexlivet er en ting mellom de som har sex og hva som er normalt vil jeg derfor si er mellom de. Ingenting er unormalt selv om det kan virke slik på andre så lenge begge/alle parter involvert er med på det frivillig og nyter det. Derfor vil jeg si at det finnes ingen universell definisjon på hva som er normalt.
Alterna Skrevet 15. august 2004 #29 Skrevet 15. august 2004 Sjokkerende at hun forteller sånt, kjenner også ei som forteller i detaljer hva hun gjør med han hun er med, blir kvalm av å høre, ikke pga det de gjør, men fordi man blir "påtvunget" informasjon man ikke vil høre! Det er rett og slett heslig å høre noen fortelle om sånt. Noe som angår bare de to. Og hva står på oppi hodet på de som forteller sånt??? TROR de virkelig at andre vil høre hva de driver med? :o
MindCrime Skrevet 16. august 2004 #30 Skrevet 16. august 2004 Utrolig mange mennesker som sitter å leser i ett forum om seksualitet, men som mener at sex & hva man gjør i sengen, hører hjemme bak en låst dør på soverommet…. Om en dame misforstår og tror at hun har en mer åpen dialog med enn venninne, enn det hun faktisk har, så ville jeg trodd at kommentaren: ”Vet du, jeg har egentlig ikke så veldig lyst til å høre om hva dere gjør sammen seksuelt” hadde hatt større effekt enn å ta det opp i ett diskusjonsforum. Faktum er at en finger bak i 99% av tilfellene vil gi en mann en kraftigere & raskere orgasme. Det bare ER sånn… det er faktisk en av de få tingene Kinsey & Masters & Johnson er enige om. Så om bedre sex er perverst… vel….
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå