Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2004 #1 Skrevet 12. august 2004 Jeg har en veldig åpen veninne, som gjerne forteller om hva hun og hennes kjære gjør i senga. I dag kunne hun fortelle at hun nesten alltig stikker en finger eller 2 opp i rumpa på ham, og at dette gir han enorme orgasmer. Huan hadde dessuten ved noen anledninger slikket han rundt anus og fremover, samtidig som fingeren. Jeg ble stum, og greide ikke komme med noen som helst tilbakemelding. Dette må da være svært uvanlig, eller....?????
Hu i Svingen Skrevet 12. august 2004 #2 Skrevet 12. august 2004 Det er nok ikke svært uvanlig, nei, selv om det ikke praktiseres i alle de 1.000 hjem...
Gjest Ullsokken Skrevet 12. august 2004 #3 Skrevet 12. august 2004 Nei, ikke veldig uvanlig. Ikke i min seng i allefall!
Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2004 #4 Skrevet 12. august 2004 Siden mannens G-punkt sitter opp i rumpa, så er det nok mer vanlig enn du tror. Men jeg må med skam si at jeg aldri har gjort det, og vil ALDRI bruke tunga mi i det området.
~sikka~ Skrevet 13. august 2004 #6 Skrevet 13. august 2004 Vanlig det (på både menn og kvinner for øvrig)
Gjest Ren møkk og gris Skrevet 13. august 2004 #7 Skrevet 13. august 2004 Jeg har en veldig åpen veninne, som gjerne forteller om hva hun og hennes kjære gjør i senga. I dag kunne hun fortelle at hun nesten alltig stikker en finger eller 2 opp i rumpa på ham, og at dette gir han enorme orgasmer. Huan hadde dessuten ved noen anledninger slikket han rundt anus og fremover, samtidig som fingeren. Jeg ble stum, og greide ikke komme med noen som helst tilbakemelding. Dette må da være svært uvanlig, eller....????? Jeg vet at noen folk visstnok gjør dette, men personlig. som jente på 26, må jeg si: ÆSJJJ!!!! Møkkadrit....
alisia4 Skrevet 13. august 2004 #9 Skrevet 13. august 2004 Til deg som startet debatten: Hva ble du sjokket over? At din vennine var så åpen som hun var eller det hun erkjente? Må si at selv om jeg selv ikke har prøvd det, og kommer aldri til å prøve det heller, så ser jeg her inne at det slettes ikke er vanlig. :o Må si jeg er sjokket over at din venninne sitter og forteller hvordan kjæresten er i sengen. Har ikke mye til overs for sånne. Kan bare ikke for det. Er faktisk visse ting som bør være usakt. Noe må man holde for seg selv, mener nå jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #10 Skrevet 13. august 2004 Synes ikke folk bør utbasuner alt til folk også trenger de ikke å gjøre andre forlegne heller. De bør holde munn om de ikke er 100% sikker på at den de forteller det til takler det. Jeg klarer ikke å le av slikt eller komme med et svar om noen gjør sånn. Jeg har flere ganger blitt satt hhelt ut av slike kommentarer av kjente. Hva i alle dager har jeg for en innteresse å hvite hva mine venner gjør i senga?? Noen trenger seg et kurs i god gammeldags oppførsel og respekt for andre mennesker. ÆSJ sier nå jeg.
Gjest GreenSky Skrevet 13. august 2004 #11 Skrevet 13. august 2004 Hvorfor sier dere "æsj" til det? Definerer dere alt dere ikke gjør selv som unormalt og ekkelt?
tormod Skrevet 13. august 2004 #12 Skrevet 13. august 2004 Hvorfor sier dere "æsj" til det? Definerer dere alt dere ikke gjør selv som unormalt og ekkelt?
Gjest juck:P Skrevet 13. august 2004 #13 Skrevet 13. august 2004 egentlig har jeg ikke noe bidrag til debatten (annet enn at jeg ikke putter kroppsdeler i rompa på kjæresten min - men så er han da også sterk motstander av sånt... Slikke der ville jeg nok ikke gjort uansett...). Men til forsvar for æsjerene - for meg er det helt greit at folk ikke har hemninger i forhold til eget sexliv (jeg mener også at jeg selv har et nokså konstruktivt liv i så måte) - men jeg TAKLER ikke, interesserer meg ikke, vil ikke ha bilder av kopulerende, runkende eller fetish-utøvende venner i hodet mitt!!! Derfor synes jeg man kan la være å legge ubedt ut om sånt. Noe annet er det hvis temaet blir tatt opp - i noen situasjoner kan det jo være ting man lurer på eller vil diskutere, men da gir man liksom signaler, og så kan man ofte ha en interessant samtale om emnet uten å fortelle at "en gang hadde vi wet-sex i stolen du sitter i" e.l.
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #14 Skrevet 13. august 2004 Hvorfor sier dere "æsj" til det? Definerer dere alt dere ikke gjør selv som unormalt og ekkelt? Som om jeg skulle sagt det selv!
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #15 Skrevet 13. august 2004 Grunnen til at mange sier æsj til alt som har med rumpe å gjøre (analsex, finger i rumpa) kommer av at de mest sannsynlig er uerfarne. Dere må ikke tro at det er bæsj inne i rumpa 24 timer i døgnet - et par timer etter dobesøk er det faktisk ikke noe igjen der inne. Så ikke engst dere så jævlig for å få bæsj på enten fingeren eller kølla.
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #16 Skrevet 13. august 2004 Ja selvfølgelig er det kjempefint å ikke ha hemninger i forhold til eget sexliv. Helt flott,det er jo da sexen blir best. Men trenger de å fortelle det rundt til folk da??? Nei der klarer jeg ikke å fatte poenget. Får de en seksuell nytelse av å sjokkere folk? Trenger de sårt å dele alt med andre så finnes det vel chattesider eller noen steder der de kan bli kjent med likesinnede. Jeg og gubben har da vill sex vi også,men går da ikke til venner eller kjente for å fortelle hva vi gjorde kvelden før. Synes jo faktisk at den biten der er ganske hellig og privat jeg,så jeg kunne ikke tenke meg å dele mine sexuelle fantasier,opplevelser eller bragder med andre enn mannen min.
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2004 #17 Skrevet 14. august 2004 Dette er å anbefale! De av mine sexpartnere som har latt meg slippe til der har vært meget fornøyd i ettertid En finger i rumpen mens man suger er en hit! Grunnen er ganske enkelt at mannens G-punkt er prostatakjertelen. Et lett trykk mot denne gjør derfor at mannen kan fåen helt ny opplevelse på orgasmefronten :-)
Gjest Rystet Skrevet 14. august 2004 #18 Skrevet 14. august 2004 Gjør ikke alle sånt' date=' da????[/quote'] Nei, heldigvis ikke! Noen av oss er anstendige og siviliserte.
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2004 #19 Skrevet 14. august 2004 Unnskyld uttrykket, men : DUST!!!! Anstendige og siviliserte.....????? Men i h...... Er vel ikke noe som er mindre sivilisert enn dømmende folk!!!!! DET er ekkelt det!!!!! Det som foregår mellom to personer som begge er villige til det, det er IKKE perverst.
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2004 #20 Skrevet 14. august 2004 jeg har alri gjort dette, men jammen skal jeg lufte ideen for han hjemme, høres jo spennende ut :-) :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå