Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2004 #1 Skrevet 12. august 2004 I dag fikk jeg g-punkt orgasme - pleier aldri å få det! HURRA!! Måtte bare få dette ut Hehe
Gjest Ullsokken Skrevet 12. august 2004 #2 Skrevet 12. august 2004 Gratulerer, deilig ikke sant? Jeg synes det er den beste orgasmen, jeg da, men klitorisorgasme er jo heller ikke å forrakte
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2004 #4 Skrevet 12. august 2004 Jeg synes det er den beste orgasmen' date=' jeg da, men klitorisorgasme er jo heller ikke å forrakte [/quote'] HELT enig!
Gjest Hel Skrevet 13. august 2004 #5 Skrevet 13. august 2004 Grattis. :-) Heldiggrisen, aldri fått det jeg. :-(
Monstermagnet Skrevet 13. august 2004 #6 Skrevet 13. august 2004 I dag fikk jeg g-punkt orgasme - pleier aldri å få det! HURRA!! Måtte bare få dette ut Hehe Gratulerer. Men burde du ikke vært på jobb eller på skolen, fremfor å kose med det selv sånn på dagtid? Fy!!
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #7 Skrevet 13. august 2004 Hvordan klarte du det....? Kunne tenke meg å oppleve det jeg også...!
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #8 Skrevet 13. august 2004 Hvordan klarte du det....? Kunne tenke meg å oppleve det jeg også...! Jeg fikk det i allefall ved å ri kjæresten min ekstra hardt og intens. Sitte godt nedpå han og være litt villdyr
^me^ Skrevet 14. august 2004 #9 Skrevet 14. august 2004 Jeg fikk det i allefall ved å ri kjæresten min ekstra hardt og intens. Sitte godt nedpå han og være litt villdyr jeg pleier og gjøre det jeg også..tihi!men han kjenner ikke så mye når jeg gjør d på "min måte" men vi har en ordning om at jeg gjør d jeg vil oppå ham til jeg får orgasme så gir jeg ham blowjob til han får orgasme.
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2004 #10 Skrevet 14. august 2004 Dessuten er vaginal-orgasmene lettere å lettere å få for hver gang og varer lengre og lengre Jeg har blitt dreven til dette nå
Lala Skrevet 14. august 2004 #11 Skrevet 14. august 2004 Åh jeg vil også ha! Aldri fått det til jeg heller. Men jeg tror jeg er veldig nr når jeg blir tatt hardt bakfra. Er det virkelig sant at det er vanskelig å få til, men når man først klarer det blir det lettere? har liksom inntrykk av at sex generelt bare blir bedre og bedre jo eldre jeg blir jeg (er ung ). Da er det kanskje mulig at en slik orgasme venter på meg i fremtiden? håper det! Gratulerer forresten!
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2004 #12 Skrevet 15. august 2004 Åh jeg vil også ha! Aldri fått det til jeg heller. Men jeg tror jeg er veldig nr når jeg blir tatt hardt bakfra. Er det virkelig sant at det er vanskelig å få til, men når man først klarer det blir det lettere? har liksom inntrykk av at sex generelt bare blir bedre og bedre jo eldre jeg blir jeg (er ung ). Da er det kanskje mulig at en slik orgasme venter på meg i fremtiden? håper det! Gratulerer forresten! Jeg får hvertfall inntrykk av at jeg får den oftere og lengre. Jeg har vært seksuelt aktiv i 4 år, men det er først nå vaginal-orgasmene kommer. Føler meg i grunn ganske heldig, siden jeg lett får denne "sjeldne" orgasmetypen (har hvertfall fått inntrykk av at flesteparten ikke har opplevd vaginal-orgasme) Men mulig det er flere enn jeg tror
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå