Gå til innhold

G-punkt orgasme

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

I dag fikk jeg g-punkt orgasme - pleier aldri å få det! HURRA!! :hoppe:Måtte bare få dette ut:wink:

Hehe :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Ullsokken
Skrevet

Gratulerer, deilig ikke sant? Jeg synes det er den beste orgasmen, jeg da, men klitorisorgasme er jo heller ikke å forrakte :)

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg synes det er den beste orgasmen' date=' jeg da, men klitorisorgasme er jo heller ikke å forrakte :)[/quote']

HELT enig! :Nikke:

Skrevet

Grattis. :-)

Heldiggrisen, aldri fått det jeg. :-(

Skrevet
I dag fikk jeg g-punkt orgasme - pleier aldri å få det! HURRA!! :hoppe:Måtte bare få dette ut:wink:

Hehe :ler:

Gratulerer. Men burde du ikke vært på jobb eller på skolen, fremfor å kose med det selv sånn på dagtid?

Fy!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan klarte du det....? Kunne tenke meg å oppleve det jeg også...!

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvordan klarte du det....? Kunne tenke meg å oppleve det jeg også...!

Jeg fikk det i allefall ved å ri kjæresten min ekstra hardt og intens. Sitte godt nedpå han og være litt villdyr :sjarmor:

:ler:

Skrevet

Jeg fikk det i allefall ved å ri kjæresten min ekstra hardt og intens. Sitte godt nedpå han og være litt villdyr :sjarmor:

:ler:

jeg pleier og gjøre det jeg også..tihi!men han kjenner ikke så mye når jeg gjør d på "min måte"

men vi har en ordning om at jeg gjør d jeg vil oppå ham til jeg får orgasme så gir jeg ham blowjob til han får orgasme.

Gjest Anonymous
Skrevet

Dessuten er vaginal-orgasmene lettere å lettere å få for hver gang og varer lengre og lengre :sjarmor:

Jeg har blitt dreven til dette nå :tunge1:

Skrevet

Åh jeg vil også ha! :ler:

Aldri fått det til jeg heller. Men jeg tror jeg er veldig nr når jeg blir tatt hardt bakfra.

Er det virkelig sant at det er vanskelig å få til, men når man først klarer det blir det lettere? har liksom inntrykk av at sex generelt bare blir bedre og bedre jo eldre jeg blir jeg (er ung :sjarmor: ). Da er det kanskje mulig at en slik orgasme venter på meg i fremtiden? håper det!

Gratulerer forresten!

Gjest Anonymous
Skrevet
Åh jeg vil også ha!  :ler:  

Aldri fått det til jeg heller. Men jeg tror jeg er veldig nr når jeg blir tatt hardt bakfra.

Er det virkelig sant at det er vanskelig å få til, men når man først klarer det blir det lettere? har liksom inntrykk av at sex generelt bare blir bedre og bedre jo eldre jeg blir jeg (er ung  :sjarmor: ). Da er det kanskje mulig at en slik orgasme venter på meg i fremtiden? håper det!  

Gratulerer forresten!

Jeg får hvertfall inntrykk av at jeg får den oftere og lengre. Jeg har vært seksuelt aktiv i 4 år, men det er først nå vaginal-orgasmene kommer.

Føler meg i grunn ganske heldig, siden jeg lett får denne "sjeldne" orgasmetypen :sjarmor::tunge1:

(har hvertfall fått inntrykk av at flesteparten ikke har opplevd vaginal-orgasme) Men mulig det er flere enn jeg tror :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...