AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 Jeg lurer på hvilke uskyldige spørsmål kan man stille en person man liker? Uten at jeg risikerer å vise helt åpenbart at jeg liker h*n. For eksempel spurte jeg h*n om h*n viste om det hadde blitt noen endringer i et kurs på skolen. Jeg spør for jeg vil gjerne bli kjent med h*n. Vi er ikke på fornavn enda, og det er det steget jeg trenger å ta nå. Anonymous poster hash: c20e3...ad1
mijaa Skrevet 25. februar 2015 #2 Skrevet 25. februar 2015 Går jo an å åpne med å spørre om noe skolerelatert, siden dere allerede har snakket om det, også spørre om hva h*n heter, også ta det fra der? Også kan man begynne å hilse på vedkommende i gangen, og etterhvert er det sikkert naturlig å spørre hva h*n har gjort i helga osv
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #3 Skrevet 25. februar 2015 Kan jo spørre om hva han synes om å bli stengt ute, ignorert og om han liker det best om det er aldri andre enn han som tar initativet. Kan vel spørre han om hva han synes om deg og, det er jo ofte en fin icebreaker.Anonymous poster hash: 21e01...fed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå