AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 Hei, er det noen som kjenner til Tjensvolltorget i Stavanger? Jeg er på utkikk etter plass å bo, det ser jo ut som en grei plass, men hører at det muligens er mye utlendinger og sosialklienter der. Er det noen her som vet om det stemmer? Anonymous poster hash: f8f4d...65f
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #2 Skrevet 25. februar 2015 Det er nok ikke helt feil, det bor mange gamle folk der og. Jeg kjenner ei ung kvinne som bor der, og hun trives. Flesteparten av leilighetene som ligger ute nå har ligget ute en god stund, så jeg ville ikke betalt prisantydning hvis du vurderer å kjøpe. :-) Vurderer du andre områder? Det er mange boliger som har vært til salgs i over 6 mnd.Anonymous poster hash: eeba1...978
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #3 Skrevet 25. februar 2015 Riktig at det bor en del utlendinger der, og det er ikke av de "flotte" strøkene i byen. Uten at det trenger å være negativt Om du skal kjøpe, så prut! Verken i Stavanger eller Sandnes går boligmarkedet som før, og de jeg vet har kjøpt/solgt under takst (opptil 20% under takst). Positivt med Tjensvoll er at du har nærhet til Mosvannet, kort vei til e39, kollektivtransport til sentrum, nærhet til Amfi Madla (flott kjøpesenter), idrettshaller og skoler. Søndagstur til Brustabuå for å kjøpe bakst? (Selv skal jeg flytte fra et annet sted i Stavanger og ut av fylket) Anonymous poster hash: b902b...c58
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #4 Skrevet 26. februar 2015 Vi bor i nærheten. Bor all slags folk her. Vi trives veldig godt, flott å bo i nærheten av både Sørmarka, Jernaldergården og Mosvannet. Vi syns det er greit at det bor mange ulike folk her, så det ikke blir så stivt. Men - det er mye småkriminalitet her. Som regel narkomane som bryter seg inn i biler, tømmer bensintanker, stjeler sykler og post, går inn i hus hvis døra ikke er låst (så lås døra selv om du er hjemme!). Politiet er her titt og ofte. Akkurat det er litt slitsomt, alt må låses. På den annen side tror jeg ikke det er hovedmålet for de større innbruddene, som Rogaland/Jæren har slitt med i høst. Anonymous poster hash: 3b933...3f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå