Kalas Skrevet 12. august 2004 #1 Skrevet 12. august 2004 Har noen prøvd dette spillet? Genialt på vorspiel og jentefest... Selv skeptiske rockemusikere over 30 har blitt hekta på Singstar når de har prøvd det hjemme hos oss. For de som ikke aner hva jeg prater om: Singstar er et karaokespill for Playstation2.
Siam Skrevet 13. august 2004 #2 Skrevet 13. august 2004 Singstar ruler!!! Hysterisk morsomt " I belive in a thing called love, ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, guitar!!!!!!"
Kalas Skrevet 13. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2004 Yeah! Dessverre har spillet også ført til at jeg går rundt og nynner på slagere som "Never gonna give you up"... :o
Veronal Skrevet 13. august 2004 #4 Skrevet 13. august 2004 SingStar er super-duper-dødsbra! Vanskelig å holde kjeft når en av de 30 sangene spilles på radioen. :plystre:
Gjest Tabby Skrevet 13. august 2004 #5 Skrevet 13. august 2004 Sambo blir 30 senere i år, og han fikk PS2 med singstar av meg i dag, gave på forskudd. Han har prøvd det han, mens jeg venter til han ikke hjemme før jeg gauler av full hals. Men jeg lurer på om det er mulig å få tak i flere sånne karaoke cd'er også? Tror han gjerne ville hatt større utvalg...
Gjest Phair Skrevet 14. august 2004 #6 Skrevet 14. august 2004 Elsker det!!!! ..."but you must be some kind of superstar" ....
Mitzi Skrevet 14. august 2004 #7 Skrevet 14. august 2004 Singstar er utrolig morsomt! Var på fest igår, der vi alle gaula av full hals. Noen mistet til og med stemmen etter hvert, men for en stemning det ble! Til og med de mest sjenerte og tonedøve var med og sang. Råfestlig!
Gjest Tabby Skrevet 14. august 2004 #9 Skrevet 14. august 2004 Men er det noe sted å få tak i flere sanger, eller kan man kanskje bruke vanlige karaoke cd'er på PS også?
Veronal Skrevet 14. august 2004 #10 Skrevet 14. august 2004 Men er det noe sted å få tak i flere sanger' date=' eller kan man kanskje bruke vanlige karaoke cd'er på PS også?[/quote'] Nope. Vi må vente i spenning på at Sony lager flere SingStar-plater. Det har gått rykter om at en norsk SingStar-plate var i planene.
Gjest Tabby Skrevet 14. august 2004 #11 Skrevet 14. august 2004 Ok, bare norske sanger på den da eller? Hmm. Tror sambo vil ha CCR bl a. Går det an å bruke den vanlige dvd spilleren sammen med mic'ene til dette da?
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2004 #12 Skrevet 14. august 2004 Jeg har hørt at det kommer en norsk utgave (med bare norske sanger) i september. Man blir nokså fort lei av de sangene som er med, men etter hvert kan man dem nokså godt, da... Det jeg liker best ved spillet er at man ikke behøver å ha så fantastisk stemme for å gjøre det bra. Min venninne er vokalist i band og synger dødsbra - men jeg slår henne i Singstar! 8) Hvilke sanger får dere mest poeng på? Selv gjør jeg det skarpt med "Superstar", "Take on me" og "Livin' La Vida Loca" (!). Digger "Heart of Glass" med Blondie intenst, Debbie Harry ruler.
Kalas Skrevet 14. august 2004 Forfatter #13 Skrevet 14. august 2004 ...meg over. glemmer hele tiden at jeg ikke får logget meg på automatisk fra hjemmemaskinen
Siam Skrevet 16. august 2004 #14 Skrevet 16. august 2004 Jeg har hørt at det kommer en norsk utgave (med bare norske sanger) i september. Jeg har hørt med Nordisk Film som distribuere og selger PS2 i Norge og de visste ikke om det kom noen nye dvd'er med nye sanger i den nærmeste fremtid. Men det er jo ikke sikkert at de vet alt, heller da... Og honnør til deg Kalas som er god på Living la vida loca!! Jeg synes den er dødsvanskelig :-? Det blir ikke vakkert, nei
Kalas Skrevet 16. august 2004 Forfatter #15 Skrevet 16. august 2004 Hihi. Skjønner ikke hvorfor jeg gjør det så bra poengmessig på den, for det høres jo helt jævlig ut! Jeg snakket med presseansvarlig hos Nordisk Film, og hun sa det kom en ny spillplate i september. Men dette var i mai, da - det kan hende de har ombestemt seg hvis salget ikke har gått så bra.
Siam Skrevet 18. august 2004 #16 Skrevet 18. august 2004 Hørte med dem en gang til... Det står ikke noe på releasplanen tom mars 05, det er snakk om en ny disc med sanger, men siden det koster såpass mye med royalties blir det ikke med det første.... Desverre... :-(
Gjest Poirot Skrevet 23. august 2004 #18 Skrevet 23. august 2004 Hihi, nå har jeg også kjøpr Singstar, mitt første PS-spill! *stolt* Jeg ruuler! Var veldig gøy, og enda mer gøy jo mer man drakk.
Kalas Skrevet 23. august 2004 Forfatter #19 Skrevet 23. august 2004 Good for you, Poirot! Utrolig hvor god man blir på "Like a Virgin" når man har drukket litt... 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå