Gå til innhold

Hvordan er dette mulig? Syk, syk gutt som jeg ser opp til!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips for å ende opp som dette?

Anonymous poster hash: 76046...995
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må reise til Ayia Napa, ha penger til å skjenke en jente eller to (i dette tilfellet tre/fire), bar overkropp, og LOADS med klamydia.

• Liker 2
Skrevet

Ja, også må du bruke både belte og bukseseler uten at noen av delene har noe som helst for seg... Got it?

• Liker 3
Skrevet

Du må reise til Ayia Napa, ha penger til å skjenke en jente eller to (i dette tilfellet tre/fire), bar overkropp, og LOADS med klamydia.

Ja, også må du bruke både belte og bukseseler uten at noen av delene har noe som helst for seg... Got it?

Er du en eldre dame på rundt 40 år som er dritt lei ungdommer? Bare et spørsmål?

Skrevet

Er du en eldre dame på rundt 40 år som er dritt lei ungdommer? Bare et spørsmål?

Det er jo en patetisk oppførsel av ungdommene som kun er godkjent fra 17-20års alderen. Etter det bør folk vite bedre.

• Liker 2
Skrevet

:fnise:

Neida, jeg er i midten av tyveårene enda, jeg. Føler meg slettes ikke gammel, og ei heller dritt lei ungdommer.

Det er bare vanskelig å svare mer seriøst, når du ber om å fortelle hva som må til for å bli som han gutten på videoen som står i bar overkropp og jukker på en trefir' damer i minimum tre og et halvt minutt. Hva skal man si liksom? "jo, du må få deg en god utdannelse, lese Bertrands metode og kjøre på"?

• Liker 3
Skrevet

Det er jo en patetisk oppførsel av ungdommene som kun er godkjent fra 17-20års alderen. Etter det bør folk vite bedre.

Da har jeg 1 år på meg. Ser på han som et forbilde nå!

Skrevet

Da har jeg 1 år på meg. Ser på han som et forbilde nå!

Whatever floats your boat. Flauheten slår deg i trynet en dag

Skrevet

Det er vel ikke vanskeligere enn å stille seg opp med noen damer som er godt bedugget og står å danser, og vips så er du ditt forbilde!

Ser ikke hva som var imponerende med det der, er vel en helt normal bytur for de fleste på den alderen, altså dansing med intens flørting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...