Suzy Skrevet 13. august 2004 #42 Skrevet 13. august 2004 Hm.... Var ikke det en fin liten smiley kanskje?
LilleBille Skrevet 13. august 2004 #43 Skrevet 13. august 2004 Hm.... Var ikke det en fin liten smiley kanskje? ... nå kan vi snart ta frem juleavatarene jenter..
Suzy Skrevet 13. august 2004 #44 Skrevet 13. august 2004 ... nå kan vi snart ta frem juleavatarene jenter.. Syns heller vi kan begynne å kalle flere for nisse også utenom høytiden
aline Skrevet 13. august 2004 #45 Skrevet 13. august 2004 Hva er det med gjester og denne smilyen? jeg har fordommer mot gjester som skriver sånn jeg!! :oops: jeg er helt overbevist om at de er mer fjortiss på kommunikasjon en andre...... og jeg klarer ikke å diskutere med dem eller ta dem den minste smule seriøst.. :oops: og jeg skammer meg litt over det, men dersom de virkelig KAN uttrykke seg bedre, hvorfor gjør de det ikke da? :klø:
LilleBille Skrevet 13. august 2004 #46 Skrevet 13. august 2004 Syns heller vi kan begynne å kalle flere for nisse også utenom høytiden (da blir du sikkert moderert bort... så det må du ikke gjøre... - men det går vel kanskje bedre med en avatar -- uten noe mer enn det å snakke om den siste idioten på jord)
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #47 Skrevet 13. august 2004 Åååå så flink! Men den karakteristiske overdosen av utropstegn og spørsmålstegn greide du ikke å holde deg unna... grrrrrrrrrrrrr
Suzy Skrevet 13. august 2004 #48 Skrevet 13. august 2004 Du har nok rett... skal svinge opp med den derre nisseavataren neste gang jeg egentlig har lyst til å si noe stygt Følg med, følg med...
LilleBille Skrevet 13. august 2004 #49 Skrevet 13. august 2004 Du har nok rett... skal svinge opp med den derre nisseavataren neste gang jeg egentlig har lyst til å si noe stygt Følg med, følg med... Nok en genial Suzy-idé
Suzy Skrevet 13. august 2004 #50 Skrevet 13. august 2004 Nok en genial Suzy-idé Takker :bukke: Det er så fint at det fins stadig nye måter å drite ut folk på...
Gjest Hillary.. Skrevet 13. august 2004 #52 Skrevet 13. august 2004 Hva er det med gjester og denne smilyen? Vet ikke om du bare henvender deg til Gjester eller sånne som meg som ikke gidder å logg meg inn og har komme inn i en sirkel med å være husvarm gjest med navn? (så festlig) (det er virkelig sjelden jeg ler så griner til vanlig)
Gjest Fighter Skrevet 20. august 2004 #56 Skrevet 20. august 2004 Nå må jeg snart spise frokost. Savner en sulten-smiley.
Gjest LoisLane Skrevet 24. august 2004 #60 Skrevet 24. august 2004 Dessuten, hva er det med gjester og bombastisk uttalelser, og horrible mengder skrivefeil? :brunette:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå