Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dessverre samme erfaring som over men jeg hadde en MA som ikke ble oppdaget før uke 18. Morfinen hjalp en del, men opplevde at smertene var tøffe å håndtere når det ikke var noe lykkelig slutt. Håper du får masse støtte og hjelp i en vanskelig tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ignorer folk som spyr galle.... Det er alltid noen som skal provosere eller med vilje misforstå.

Du kan velge å la være å se fosteret. Jeg fikk spørsmål om jeg ville se/tilbringe tid med fosteret etterpå, men jeg valgte å la være. Legene hadde gått grundig igjennom hva som kom til å være synlige skader på fosteret, og det var ganske omfattende, og jeg ville rett og slett ikke ha de bildene på netthinnen. Jeg ser at det kan høres hardt ut, men det var riktig for meg, og jeg har ikke angret et sekund.

Skrevet

TS her.

Tusen takk for alle gode ord og støtte jeg har fått av mange av dere her! Det setter jeg virkelig pris på. Er veldig takknemlig for de av dere som har delt egne erfaringer rundt dette, det føles litt bedre når jeg vet hva jeg går til selv om jeg må forvente meg endel fysisk og psykisk smerte.

Til dere andre, jeg forventet å få hets over innlegget mitt. Men dere er ikke i min situasjon, dere vet ikke hvordan det føles. Dere får mene hva dere vil, men denne graviditeten er ikke noe jeg makter å gå igjennom, å få et barn som hver dag for resten av mitt liv skal minne meg på den dagen jeg ble voldtatt. Jeg er ennå ung og fortjener å stifte familie med en jeg elsker.

Anonymous poster hash: ba4be...a8c

• Liker 10
Skrevet

TS her.

Tusen takk for alle gode ord og støtte jeg har fått av mange av dere her! Det setter jeg virkelig pris på. Er veldig takknemlig for de av dere som har delt egne erfaringer rundt dette, det føles litt bedre når jeg vet hva jeg går til selv om jeg må forvente meg endel fysisk og psykisk smerte.

Til dere andre, jeg forventet å få hets over innlegget mitt. Men dere er ikke i min situasjon, dere vet ikke hvordan det føles. Dere får mene hva dere vil, men denne graviditeten er ikke noe jeg makter å gå igjennom, å få et barn som hver dag for resten av mitt liv skal minne meg på den dagen jeg ble voldtatt. Jeg er ennå ung og fortjener å stifte familie med en jeg elsker.

God klem til deg TS. Håper det går bra med deg, både nå og i fremtiden. Jeg tok en fremprovosert senabort i uke 19+4 etter at ordinær ultralyd viste hjertefeil som ikke var forenelig med liv. Du må forbedre deg på en svært tøff opplevelse. Både i ned og selve fødsel. De er heldigvis rause med smertestillende i slike situasjoner.

Håper du også får hjelp til å takle traume en voldtekt er. Vil råde deg til å ta kontakt med dixi dersom du ikke har gjort det. De kan hjelpe deg med samtaler og støtte angående voldtekten.

Skjønner du er i en kjempevanskelig situasjon nå,om det er noen "trøst" så ville jeg gjort det samme som deg i din situasjon. Og det tror jeg de fleste andre også ville gjort. Igjen en god klem til deg.

Anonymous poster hash: 034c9...b99

• Liker 1
Skrevet

TS her.

All lykke til deg i fremtiden :hug:

Anonymous poster hash: 08891...624

Skrevet

Du må bare ignorere de mindre hyggelige innleggene her. Jeg syns også du fortjener å stifte familie med en du velger og elsker :klem:

Skrevet

Ville bare legge igjen en klem til deg jeg TS :hug: Dette klarer du! :hug:

Skrevet

Håper du kommer deg greit igjennom dette, og ønsker deg alt godt framover. :klem:

Anonymous poster hash: 33d8d...1e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...