Gå til innhold

Hvis jeg googler en privatperson nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får vedkommende beskjed om det? Hvordan er de nye reglene egentlig?

Anonymous poster hash: 79613...c2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tenkt over hvordan det eventuelle varslingssystemet skulle ha fungert...? Med tanke på at det er veldig mange i dette landet med det samme navnet?

Neidu, det du tenker på er nok i skattelistene. Og ja, der vil de få beskjed.

Anonymous poster hash: e54f0...8c5
  • Liker 2
Skrevet

Hæ? Nei, det har jeg aldri hørt om. Det skulle tatt seg ut. Er ikke Obama og Putin også privatpersoner? Eller Kalla og Bjørgen? Jeg tror ikke de får beskjed hver gang noen googler dem.

• Liker 1
Skrevet

Jeg får Mail av Google hver gang noen googler meg. Alle vennene mine har også slik varsling.

Anonymous poster hash: 96841...47d

• Liker 5
Skrevet

Det skulle tatt seg ut..

Anonymous poster hash: 02a2a...791
Skrevet

Hvordan fungerer det og kunne få Mail fra Google hver gang noen søker deg på Google.com ? Ble litt nyskjerrig nå

Skrevet

Hvordan fungerer det og kunne få Mail fra Google hver gang noen søker deg på Google.com ? Ble litt nyskjerrig nå

Det var nok bare en spøk.

• Liker 1
Skrevet

Nei det er helt sant. Trodde dette var en ganske kjent funksjon!? Man får ikke vite hvem som søker, men man får vite at noen har googlet deg, dato og tid, hva i tillegg til navnet de søkte på og hvilke sider de gikk innpå via navnesøket.

• Liker 1
Skrevet

Haha, vel, hvis dette nå er en ekte funksjon skal ihvertfall ikke jeg gå til anskaffelse av den. Angstfôrer på høyt nivå! :fnise:

Anonymous poster hash: c86d5...668
  • Liker 1
Skrevet

Nei det er helt sant. Trodde dette var en ganske kjent funksjon!? Man får ikke vite hvem som søker, men man får vite at noen har googlet deg, dato og tid, hva i tillegg til navnet de søkte på og hvilke sider de gikk innpå via navnesøket.

^bare tull. Er noen som kommer med samme storien hver gang :P Til og med hva politiet kan se er begrensa i Norge (enn så lenge, regjeringa vil kontrollere deg og endre på det). Men fortsatt så er man såpass opptatt av datasikkerhet at selvsagt ingen får beskjed om slikt. Det fins derimot de som tjener penger på at folk tror det er mulig. Så don't worry og bare stalk i vei alt du makter! :D

Anonymous poster hash: 48fc2...be9

Gjest Citronella
Skrevet (endret)

Jeg har utviklet et tilleggsprogram som gjør at jeg får beskjed hver gang, og med navn, noen søker meg opp på Internett. Programmet gjelder ikke kun google, men alle andre søkeplattformer. Og også Facebook.

Bør jeg ta patent på dette tilleggsprogrammet? Det kan jo hende andre også kan dra nytte av det.

Endret av Citronella
  • Liker 1
Skrevet

^bare tull. Er noen som kommer med samme storien hver gang :P Til og med hva politiet kan se er begrensa i Norge (enn så lenge, regjeringa vil kontrollere deg og endre på det). Men fortsatt så er man såpass opptatt av datasikkerhet at selvsagt ingen får beskjed om slikt. Det fins derimot de som tjener penger på at folk tror det er mulig. Så don't worry og bare stalk i vei alt du makter! :D

Anonymous poster hash: 48fc2...be9

Google i vei du, så kan jeg humre hver gang jeg får en mail om det :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg får også mail hver gang jeg googles, slik at jeg kan google den som googler meg og finne ut hva slags menneske det er.

Endte i tidenes meta-loop da jeg googlet meg selv en gang. Fortsatt ikke ute av spiralen.

Anonymous poster hash: 38398...ba9
  • Liker 4
Skrevet

Husker første date med exen min; "jeg så du googlet meg i går og jeg så du fant den gamle hjemmesiden min ja, var jeg ikke søt som 14åring?" :fnise: busted

• Liker 2
Skrevet

Jeg får også mail hver gang jeg googles, slik at jeg kan google den som googler meg og finne ut hva slags menneske det er.

Endte i tidenes meta-loop da jeg googlet meg selv en gang. Fortsatt ikke ute av spiralen.

Aldri gå inn i DOS. Da kommer du aldri ut igjen.

• Liker 2
Skrevet

Men er det seriøst ingen her som vet om denne funksjonen..? Eller vil ingen av de svare for å ikke avsløre hemmeligheten? :) Man må såklart aktivere det selv, ved å skrive inn navnet ditt og mailadressen din. Så tikker det inn en fin mail hver gang noen søker på deg. Søkeren er selvfølgelig fortsatt anonym, men er du en helt vanlig mann i gata er det er ganske lett å resumere seg frem til hvem det er. Jeg merker jeg som oftes blir googlet dagen etter jeg møter nye mennesker.

• Liker 1
Skrevet

Aldri gå inn i DOS. Da kommer du aldri ut igjen.

Riktig det. Jeg har flere venner som har havnet på DOS-kjøret. Vel, jeg hadde flere venner som havnet på DOS-kjøret. Har ikke sett dem siden.

• Liker 2
Skrevet

Hm, visste ikke at det gikk an. Men siden man ikke får vite hvem som googler deg er det jo veldig uinteressant.

Anonymous poster hash: 02a2a...791
Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Fikk mail på tirsdag jeg! "Someone just searched for you on Google". Vedkommende googlet meg fra Sri Lanka. Kan jo bli paranoid av mindre.

...men det er visst bare når noen går inn på en viss profil jeg har på nett, via google. Får ikke mail hvis noen googler meg uten å gå inn på den profilen. ;)

Skrevet

Dette må være bare tull. Isåfall link?

Anonymous poster hash: de721...c5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...