Gå til innhold

Hva lager dere til møter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert andre her som er med i foreninger hvor sånt går på rundgang. Jeg bakte boller sist, men vet ikke hva jeg skal lage denne gangen. Tips?

"Lett servering" er liksom greia.

Anonymous poster hash: 68015...d09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vestlandslefse.

Anonymous poster hash: 16cd8...2f5
Skrevet

Mamma pleier å lage pestosnurrer, rundstykker med pålegg eller noe annet som ikke er så vanskelig til foreningsmøter. Hun lager ofte store mengder og fryser ned, så har hun både til forreningsmøter, brødkrise og hele familien er syke bortsett fra lillegutt som smittet hele gjengen, så vi trenger noe en femåring kan lage.

Anonymous poster hash: d35e6...fd9
Skrevet

Pai/quiche og salat.

En enkel salat (med enten grønne salatblader eller pasta som basis) med godt brød til.

Anonymous poster hash: 82241...42f
Skrevet

Kneipbrød med fleskepøls.

Anonymous poster hash: c00a9...9e8

• Liker 1
Skrevet

Pestosnurrer hørtes jo egentlig ganske godt ut, men det tar vel en del tid?

Gjest Margit Spat
Skrevet

Jeg har ofte laget noe så enkelt som et fruktfat med ulik frukt oppskåret i passende biter.

Et tips i den sammenhengen: eplebiter, som gjerne blir brune når de ligger i kontakt med luft, får et lite "bad" i appelsin- eller sitronsaft før de danderes på fatet. Da holder de seg friske lenger.

Skrevet

Jeg har ofte laget noe så enkelt som et fruktfat med ulik frukt oppskåret i passende biter.

Et tips i den sammenhengen: eplebiter, som gjerne blir brune når de ligger i kontakt med luft, får et lite "bad" i appelsin- eller sitronsaft før de danderes på fatet. Da holder de seg friske lenger.

Så smart! Jeg tror kanskje det blir dette, og et bananbrød. :)

Skrevet

Snitter med roastbeef, karbonade, reker, laks, skinkestek

Skrevet

Rundstykker med litt forskjellig pålegg.

Skrevet

Tacosuppe med revet ost og tortillachips.

Skrevet

Pestosnurrer hørtes jo egentlig ganske godt ut, men det tar vel en del tid?

Ikke egentlig. Mamma bruker ferdig brødblanding og ferdig pesto, og kjøkkenmaskin til knaingen. Hun lager som agt mye om gangen og fryser ned. Jeg liker dem best med kornbrød, men solsikkebrød er også godt.

Anonymous poster hash: d35e6...fd9

Skrevet

Ta med vaffelrøre + vaffeljern, syltetøy osv og la folk steke egne vafler :)

Er fullt klar over at dette ikke passer seg i alle sammenhenger, men jeg har en jobb hvor det passer veldig bra på møtefredager. :)

Anonymous poster hash: d6127...2f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...