AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 Jeg har opp gjennom tiden samlet en del ideer fra ulike steder, og laget et idehefte for aktiviteter for barn i naturen. Har vært inne på tanken på å få dette publisert, men ettersom ikke alt er skrevet med egne ord trenger jeg noen til å skrive om det som står, pluss lage nye illustrasjoner. Det er blitt et ganske omfattende hefte etterhvert, så det er ikke noe jeg ønsker/orker å begynne på selv. Er det noen som vet om det er mulig å få noen til å gjøre dette for meg? Anonymous poster hash: d6dd0...277
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #2 Skrevet 24. februar 2015 Ja det finnes flere frilansere der ute som gjør dette. Sjekk ut Kreativ Forum. Anonymous poster hash: ed685...cd4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #3 Skrevet 24. februar 2015 Jeg er selvfølgelig innstilt på å betale for arbeidet, men vet ikke helt hvor jeg kan henvende meg for et sånt oppdrag? Anonymous poster hash: d6dd0...277
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #4 Skrevet 24. februar 2015 Derfor jeg ga deg tipset Du ansetter ikke en frilanser, men du kjøper en tjeneste av de. De fakturerer deg for jobben de gjør. Du kan prøve disse her også - http://frilansbanken.no/ Anonymous poster hash: ed685...cd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå