Gå til innhold

Hva burde jeg på 172 veie ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke spessiel trent, men jeg skal starte å trene nå og lurer på hvor mange kilo som er reelt å gå opp når man får mer muskler? Jeg veier ikke så mye nå, litt i underkant, men har likevel lit problemer med å føle meg vell når jeg veier mer men dettte har nok mest med det å gjøre at jeg er litt dvask osv.

Anonymous poster hash: 27098...229
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer naturlig nok helt ann på hvor mye muskler du får.

Anonymous poster hash: c304e...c16
Skrevet

ts: Jeg tenker ikke å bygge så mye. men bare slik at jeg får naturlig med muskler som vanlige folk har. Jeg har vær syk lenge så har mistet mye muskler, problemet er bare det at jeg ikke vet hvordan jeg skal bygge opp kroppen igjen. Føler meg så svak i kroppen..

Anonymous poster hash: 27098...229
Skrevet

Jeg er like høy som deg og helt ok trent. Ikke veldig synlige muskler, men er stram nok. Jeg veier 58 kg. Men det er vanskelig å si hva du burde veie. Ingen kropper er like

Anonymous poster hash: 58af2...cb5

Skrevet

Drit i hvor mange kilo det blir. Det handler om hvordan du er bygget og hvor mye muskler du har og hvordan vekten er fordelt. Jeg er 167, veier 63 kg ( med 22% fett på kroppen, ikke allverdens for ei dame. Bruker str 34/36 i bukser og s/m i topper.)

Venninna mi veier mye mindre, men ser større ut.

Se deg heller i speilet du, muskler veier mye mer enn fett, men tar mindre plass. Og det viktigste er jo at du kommer i god form :-)

Anonymous poster hash: e21e4...07b

Skrevet

jeg er 172 og veier 71

Anonymous poster hash: af46a...ab9
Skrevet

Normal BMI for høyden din er mellom 54,7 og 73,7 kg.

Jeg er noen cm lavere og ser bedre ut nå når jeg veier 60 kg med litt muskler enn da jeg veide 54 og var tynn, men dvask. Begynn med styrketrening!

Anonymous poster hash: a4a92...afe
Skrevet

Jeg er 172 høy og veier 62 kg,jeg skal begynne å trene styrke nå, lyst til å bli fint og samtidig sterke, om jeg går opp noen I vekt pga muskler, er det bare bra. Blåsing vekten og bruk heller målebånd :-)

Anonymous poster hash: 523d6...766

Skrevet

Jeg er 174 og har passende vekt på mellom 162-165. Så for din del er det kanskje passende mellom 160-165?

Anonymous poster hash: 256b3...d95
  • Liker 1
Skrevet

Hehe.. Skulle selvfølgelig stå mellom 62 og 65, og mellom 60 og 65. Skal gå og legge meg nå. :P

Anonymous poster hash: 256b3...d95
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...