Gå til innhold

Lange menstruasjonsblødninger, hjelp!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter p-pilleslutt har jeg hatt mens over en uke , gjerne ti-tolv dager..(!!). Forstår ikke hva som skjer.

Kan det være jeg har "tilfeldig bortfall av eggløsning" hver syklus? (leste noe om dette, at lange menstruasjoner kunne tyde på ingen eggløsning...)

Vært uten p-piller siden november, og selv om jeg er regelmessig varer hver eneste mensen over en uke....Kan da ikke være normalt å blø ti dager +?

Ikke mengder, men friskt og brunt blod med noe slim. I dag er jeg på ellevte dagen.... :(

Blir skikkelig bekymra for om kroppen og fertiliteten er helt ute å kjøre....

Anonymous poster hash: cea17...681
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig normalt med syklustull etter pilleslutt. Ingenting å bekymre seg for enda.

Anonymous poster hash: ba558...e0e

Skrevet

Takk for svar! Så selv 3 mnd etter p-pille slutt er dette ikke unormalt? Synes det er så merkelig at jeg er regelmessig, men har så utrolig lange blødningsperioder.... Går på folat da, kan dette ha innvirkning?

Skrevet

Takk for svar! Så selv 3 mnd etter p-pille slutt er dette ikke unormalt? Synes det er så merkelig at jeg er regelmessig, men har så utrolig lange blødningsperioder.... Går på folat da, kan dette ha innvirkning?

Folat har ingen virkning på det. Man kan ha hormonkrøll et år etter ppilleslutt så må nesten bare smøre deg med tålmodighet:)

Anonymous poster hash: 30ebc...8eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...