Gå til innhold

Redken Anti-snap - Bruke balsam først?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal man bruke balsam før man bruker denne? Rimelig sikker på at man skal, men håper at det ikke er nødvendig :) Vet ikke hvorfor, men vaske hår er noe av det kjedeligste jeg vet om...

Spenstig pumpe på flaska forresten!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Frisøren min sa at jeg skulle bruke den i håndkletørt hår, altså etter shampo og evt. balsam.

Skrevet

Var det jeg fryktet.. Den lukter såå godt! :D

Skrevet

En slags kursak, som gir næring til håret og gjør det mindre flokete. Konsistensen ligner forøvrig veldig på sæd. (Ikke spør hvorfor jeg begynte å se den sammenhengen :ler: )

Jeg brukte anti-snap etter å ha farget håret i lang tid, og har i tillegg alltid hatt mye floker.

Skrevet
En slags kursak, som gir næring til håret og gjør det mindre flokete. Konsistensen ligner forøvrig veldig på sæd. (Ikke spør hvorfor jeg begynte å se den sammenhengen :ler: )

:ler: Du er ikke den eneste som har sett den sammenhengen.. I tillegg er pumpen veldig kraftig, så første gang jeg skulle bruke den så sprutet det på veggen :P

Veldig spent på dette produktet. Men etter 3 gangers bruk kan jeg si at den gjør håret veldig blankt og fint. Får ikke små flyvehår, og det liker jeg!

Skrevet

Jeg bruker den etter shampo og balsam.

Gjest Ethereal
Skrevet

Du skal bruke den i håndkletørt hår. Det er en proteinkur som skal gjøre håret sterkere slik at det ikke brekker så lett. Jeg bruker den ca tre ganger i uken, for har hørt at overdoser proteiner kan gjøre håret sprøtt slik at det brekker---ikke akkurat intensjonen.

Skrevet

Jeg bruker den i håndkletørt hår, (etter shampo og balsam) men kun i tuppene.

Synes den er veldig bra, har mye mindre slitte tupper etter at jeg begynte å bruke den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...