AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 Jeg hater at jeg har så brede skuldre. Jeg ser ut som en mann i hele kroppen og det irriterer meg. Dette gjør at jeg ikke kan gå på treningssenteret- fordi jeg er flau over kroppen min og fordi da får jeg utrolig fort muskler så jeg får en helt mannlig kropp. I tillegg er jeg redd for å miste puppene mine... Anonymous poster hash: a5461...edc
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #2 Skrevet 24. februar 2015 ? Anonymous poster hash: a5461...edc
Wiggins Skrevet 24. februar 2015 #3 Skrevet 24. februar 2015 Jeg vet at noen kvinner krymper seg ved å fjerne noen få centimeter fra beina. Skuldrene er nok atskillig mer komplisert å gjøre noe med. Armene er jo noe av det viktigste du har, de er nødvendige for det meste av det vi gjør. Da er det ikke lurt å gjøre noe som kan nedsette eller ødelegge funksjonen de har. I beina er det stort sett bare muskler og bein, i overkroppen er det mange muskler på kryss og tvers, organer, store blodårer etc. Det beste du kan gjøre er å slå deg til ro med at det er genene dine som gjør at du ser ut som du gjør, og særlig skuldrene er det ikke noe særlig å gjøre noe med. Styrketrening er bra for deg (og alle andre) fordi det øker beinmineraltettheten fram til du er 30, deretter reduserer treningen nedbrytningen. Økt muskelstyrke i overkroppen reduserer også sjansene for slitasjeskader, særlig for folk som har jobber som innebærer en del løfting.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #4 Skrevet 24. februar 2015 Kort og greit. Nei. Men du kan trene ulike muskelgrupper så du "ser" slankere ut over skuldrene. Spør en PT om råd Anonymous poster hash: f9c1e...940
Gjest Pheel Skrevet 24. februar 2015 #5 Skrevet 24. februar 2015 Ser du på TV-programmer om å lære å kle seg, og "jukse" for bedre siluett, ser du ofte at de sier at man burde velge overdeler/jakker som får skuldrene til å se bredere ut. Ofte blir dette brukt for å få hoftepartiet til å se smalere ut, men allikevel. Disse kvinnene har altså helt normale skuldre, mens ekspertene mener det ser best ut å putte på dem klær for å få skuldrene til å se bredere ut. Skjorter som har en slik form for å se ut som skuldrene er noe forlenget, og skulderputer, er noe jeg ser ofte på klær enda. Tror ikke du har noen grunn til å skjemmes over om du har litt bredere skuldre enn gjennomsnittet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå