Gjest Vena Cava Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 Altså ingen kaloritelling eller noe sånt. Trenger bare et sted å logge treningsøktene mine, for å se fremgang:) Og det hadde vært utrolig greit å slippe å drasse med penn og papir hver gang jeg er på trening. Noen som vet om det finnes noe sånt?
Gjest Tassen10 Skrevet 24. februar 2015 #2 Skrevet 24. februar 2015 Jeg bruker strong. Og er veldig fornøyd. Anbefaler deg å sjekke den.
Gjest Vena Cava Skrevet 25. februar 2015 #3 Skrevet 25. februar 2015 Jeg bruker strong. Og er veldig fornøyd. Anbefaler deg å sjekke den. Takk for tipset! Jeg lasta den ned:) Så jeg har nå lagt inn treningsprogrammet jeg følger. Men fant ikke ut hvordan logge videre? Altså hvordan logge neste treningsøkt. Det eneste jeg får til er å legge til flere reps i programmet, men det er jo ikke det jeg skal. Skal logge ny dato og hvor tungt jeg løfter hver gang jeg er på trening. Hvordan gjør jeg det?
Gjest Tassen10 Skrevet 25. februar 2015 #4 Skrevet 25. februar 2015 Takk for tipset! Jeg lasta den ned:) Så jeg har nå lagt inn treningsprogrammet jeg følger. Men fant ikke ut hvordan logge videre? Altså hvordan logge neste treningsøkt. Det eneste jeg får til er å legge til flere reps i programmet, men det er jo ikke det jeg skal. Skal logge ny dato og hvor tungt jeg løfter hver gang jeg er på trening. Hvordan gjør jeg det? Trykk "new workout"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå