Gå til innhold

Charlotte Kalla vakreste ski dronningen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Hva syntes dere om Charlotte Kalla? Kall meg overfladisk men jeg syntes hu er så utrolig nydelig og god at det er nesten så jeg håper hu suser fra de norske damene å håver inn gull etter gull for Sverige :fnise:

Blanding av en menneskelig engel og ei pusekatt? Vil tro det hadde vært en fryd og være samme med hun hver dag, hu har jo alltid verdens varmeste og nydligste smil ! Bare jeg ser på bilder av hu så blir jeg fylt med positiv energi :hug: Er det virkelig muuuulig å bli så vakker :O

aob30i.jpg

Videoannonse
Annonse
Gjest Olivia Benson
Skrevet

Hun er veldig pen! Og virker i tillegg veldig sympatisk og blid, så gjør meg ingenting om hun tok fra oss gullet i dag :P

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hun er veldig pen! Og virker i tillegg veldig sympatisk og blid, så gjør meg ingenting om hun tok fra oss gullet i dag :P

Hu er jo bare såååå god ja ! I et intervju sa hu at når hu trengte hente styrke når ting ble tungt så var det 2 ting hu tenkte på , og det var :"Kjærlighet" og "varme".... Hu er jo gjennomført så gullig at jeg får lyst til å nusse a :D

Endret av WubWub
Gjest incognita
Skrevet (endret)

Ja hun er en flott jente! :)

..Men Heidi Weng er fortsatt mest sjarmerende av de alle. :rodmer:

Endret av incognita
  • Liker 4
Skrevet

Nydelig!

Langt vakrere enn Johaug, hun ser virkelig ikke naturlig ut.

Anonymous poster hash: 186a0...beb
  • Liker 1
Skrevet

Ja, hun har tenner på tørk, slik som meg. Jeg syns hun er pen!

Anonymous poster hash: 09e7c...7c1
  • Liker 2
Skrevet

Søt hun, men jeg er nok så patriotisk at jeg liker Johaug bedre. Hun er så skjønn :D

Skrevet

Nydelig!

Langt vakrere enn Johaug, hun ser virkelig ikke naturlig ut.

Anonymous poster hash: 186a0...beb

Eller hva med Marit "Terminator" Bjørgen?

m9r8na.jpg

Hjelp! :sjokkert:

Skrevet (endret)

Ja hun er en flott jente! :)

..Men Heidi Weng er fortsatt mest sjarmerende av de alle. :rodmer:

Heidi Weng? Har utrolig sjarm hu også, og hu er jo søt. men ikke like skjønn som Charlotte Kalla syntes jeg.

Men joa flott fordet :) :

978x.jpg

:)

Endret av WubWub
Gjest incognita
Skrevet

Heidi Weng? Har utrolig flott sjarm hu også, og hu er jo søt. men ikke like skjønn som Charlotte Kalla.

:)

Hun er en pen jente, men hun har en helt nydelig personlighet. Når hun er rørt til tårer av hvor bra andre gjør det, når hun mikser litt på kjente uttrykk til pressen, når hun snakker om moren sin.. aww.. hun er bare nydelig ass. (no homo)

• Liker 1
Skrevet

Hei!

Synes at alle ski-jentene er skjønne, men har virkelig sansen for Charlotte Kalla. Hun virker så sympatisk og hyggelig! Unner henne også absolutt gullet idag ;)

• Liker 1
Skrevet

Hun er en pen jente, men hun har en helt nydelig personlighet. Når hun er rørt til tårer av hvor bra andre gjør det, når hun mikser litt på kjente uttrykk til pressen, når hun snakker om moren sin.. aww.. hun er bare nydelig ass. (no homo)

sånne mennesker er herlige... syntes du burde bli homo jeg. hadde jeg vært kvinne så hadde jeg blitt lesbisk på rappen siden det er så mange skjønne damer i verden, alle menn ser kjedlige og grå ut. life is unfair bro :fnise:

skal google opp litt intervjuer av Heidi Weng å se om ikke jeg også blir rørt :hug:

Gjest incognita
Skrevet

sånne mennesker er herlige... syntes du burde bli homo jeg. hadde jeg vært kvinne så hadde jeg blitt lesbisk på rappen siden det er så mange skjønne damer i verden, alle menn ser kjedlige og grå ut. life is unfair bro :fnise:

skal google opp litt intervjuer av Heidi Weng å se om ikke jeg også blir rørt :hug:

Kos deg! Og husk å se den hvor hun "bøyer seg i hatten" :rodmer: ..Og btw, det finnes nok av sjarmerende menn der ute også. :)

Skrevet

Da heier vi på Sverige idag folkens! Go Sweden, Go Sweden! If you cant do it noone can ! *jumps up and down waving his pompoms and cheers*

Skrevet

Da heier vi på Sverige idag folkens! Go Sweden, Go Sweden! If you cant do it noone can ! *jumps up and down waving his pompoms and cheers*

Nei.

Anonymous poster hash: 09e7c...7c1

• Liker 1
Skrevet (endret)

Oh nå kommer dagens gladnyhet ! Vår svenske favoritt Charlotte Kalla knuste all motstand å håvet inn gull-medaljen !

Gratulerer så mye O'Vakre Skjønne Engel med et velfortjent 1. plass :hug: Dette unner vi hu :)

http://www.vg.no/sport/langrenn/ski-vm-2015/kalla-tok-skiavgjoerelse-bare-minutter-foer-start-traff-perfekt/a/23402500/

Hoppet av glede

I målområdet hoppet hun til ære for fotografene og vinket til publikum. Marit Bjørgen gratulerte henne etter å ha kommet inn til sin «uforståelige» 31. plass.

Det var ikke det eneste som ikke var til å begripe for Charlotte Kalla:

– Jeg kan knapt forstå at det er sant. Å bli verdensmester på denne distansen på hjemmebane betyr veldig, veldig mye for meg, sier verdensmesteren.

Sekunderingen underveis fortalte at hun var på vei mot hjemmenasjonens første gull i eget VM. Men det orket en utslitt Kalla knapt å høre på.

– Trenerne skrek at jeg måtte gå for gull. Jeg la det bort og prøvde bare å gå så fort som mulig, forteller Charlotte Kalla.

Endret av WubWub
Gjest incognita
Skrevet

Svenskene har egen meterolog, mens de norske smørerne henter føret fra yr.no

.....jaja. hva skal man si.

Skrevet

Svenskene har egen meterolog, mens de norske smørerne henter føret fra yr.no

.....jaja. hva skal man si.

Er det virkelig sant? Det har jo vært mye i media i det siste med klager fra andre land som mener skirenn er urettferdig pga alle ressursene og midlene Norge har til sin rådighet som andre land ikke har råd til. Så brukes det yr.no ? :sjokkert:

Tydligvis ikke bare jeg som er gira på å nusse Charlotte Kalla :

Diggins_of_the_US__Sweden_s_Kalla_and_Gr

de var sikkert no homo helt til de traff hu :fnise:

Gjest incognita
Skrevet (endret)

Er det virkelig sant? Det har jo vært mye i media i det siste med klager fra andre land som mener skirenn er urettferdig pga alle ressursene og midlene Norge har til sin rådighet som andre land ikke har råd til. Så brukes det yr.no ? :sjokkert:

Tydligvis ikke bare jeg som er gira på å nusse Charlotte Kalla :

Diggins_of_the_US__Sweden_s_Kalla_and_Gr

de var sikkert no homo helt til de traff hu :fnise:

Det er dessverre helt sant. Kalla byttet visstnok ski i siste liten, så tydelig at de hadde alternative smøringer og var klar for værskifte.

Norge har tilgang på ressurser, men er veldig gnien på midlene.

Endret av incognita
Skrevet

Jeg synes det var kjempegøy at Kalla vant og de to amerikanerne på pallen også. Vi kan ikke vinne hver gang. Men ingenting i amerkanske medier om disse to så vidt jeg har sett :P Stakars jentene.

Anonymous poster hash: c29d3...2e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...