Gjest Sny Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 Jeg har de siste månedene blitt mer og mer plaget med at jeg har vonde knær, vonde hofter, strekk i lysken, vondt i låra osv.. og enkelte øvelser hører jeg det kommer knekkelyd i leddene, f.eks. om jeg ligger på rygg med føtterne opp i været for å synke dem sakte ned mot gulvet, da knekker det i hofta og er lite behagelig. Jeg tror dette kan ha sammenheng med at jeg har kuttet ut melk, gluten og hvete, men jeg prøver å spise så variert som jeg kan og jeg tar kostilskudd på siden. Kan dette stemme? og har dere tips på hva slags mat jeg eventuelt kan spise for å bli bedre?:/
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #2 Skrevet 24. februar 2015 Magnesium, D3 og Omega3. Det bør hjelpe om du ikke allerede tar dette. Mange påstår gurkemeie er et vidundermiddel også. Har selv akkurat begynt å proppe i meg gurkemeie og i dag har jeg ikke vondt noen steder. Men aner ikke om gurkemeien er årsaken ennå. Trening er viktig for å styrke muskler og sener rundt ledd og for å motvirke låsninger ol. Anonymous poster hash: e4845...c93
Wonderbitch Skrevet 24. februar 2015 #3 Skrevet 24. februar 2015 Jeg pleier å ha det som om vinteren. Har du merket noen forskjell på plagene etter hvilken årstid det er?
Wonderbitch Skrevet 24. februar 2015 #4 Skrevet 24. februar 2015 Jeg pleier å ha det som om vinteren. Har du merket noen forskjell på plagene etter hvilken årstid det er?
Gjest Sny Skrevet 3. mars 2015 #5 Skrevet 3. mars 2015 Jeg pleier å ha det som om vinteren. Har du merket noen forskjell på plagene etter hvilken årstid det er? Det har jeg ikke tenkt over... nettopp vært i røntgen da spesielt hoftebeinet knekker mye og jeg har begynt å føle stort ubehag der.. så får se hva de finner ut:)
Gjest Sny Skrevet 3. mars 2015 #6 Skrevet 3. mars 2015 Magnesium, D3 og Omega3. Det bør hjelpe om du ikke allerede tar dette. Mange påstår gurkemeie er et vidundermiddel også. Har selv akkurat begynt å proppe i meg gurkemeie og i dag har jeg ikke vondt noen steder. Men aner ikke om gurkemeien er årsaken ennå. Trening er viktig for å styrke muskler og sener rundt ledd og for å motvirke låsninger ol. Anonymous poster hash: e4845...c93 Jeg tar faktisk fast magnesium, omega-3 og b-vitamier hver dag.. men føler vel ikke det hjelper:) trene har jeg gjort hele tiden, men nå er jeg kommet til et punkt hvor det er såpass ubehagelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå