AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 Begge nærlysene mine på bilen har gått på en gang. Er dette noe de kan hjelpe meg å skifte på bensinstasjonen? Bor på et lite sted, så det er ikke ungjenter som jobber på den lokale bensinstasjonen. Anonymous poster hash: b55ee...de3
Millimani Skrevet 24. februar 2015 #2 Skrevet 24. februar 2015 Det er jo bare å gå innom der og spørre
hjertesukka Skrevet 24. februar 2015 #3 Skrevet 24. februar 2015 Ja, hvis du er heldig så gjør de det.
Schadenfreude Skrevet 24. februar 2015 #4 Skrevet 24. februar 2015 Hvis du har en bil det ikke er for komplisert å komme til i, gjør de gjerne det. Hilsen (tidligere) ungjente som skiftet flere pærer enn de mannlige kollegaene fordi hun kom bedre til med de små ungjentehendene sine. 8
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #5 Skrevet 24. februar 2015 Hvis du har en bil det ikke er for komplisert å komme til i, gjør de gjerne det. Hilsen (tidligere) ungjente som skiftet flere pærer enn de mannlige kollegaene fordi hun kom bedre til med de små ungjentehendene sine. det er en golf 1-serie. Anonymous poster hash: b55ee...de3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #6 Skrevet 24. februar 2015 Noen biler må man skru av en haug med greier på for å komme til lyspærene, og da gjør de det ikke på bensinstasjon. Vi måtte ha bilen på verksted for å få det gjort. Jævlig sleipe greier, gjøres komplisert for at noen skal tjene penger på noe man egentlig burde greie å gjøre selv... Anonymous poster hash: e823f...975 2
FriCol Skrevet 24. februar 2015 #7 Skrevet 24. februar 2015 Noen steder gjør de det ja, andre steder gjør de ikke det. Kommer nok an på hvem som jobber der.
Sirah Skrevet 24. februar 2015 #8 Skrevet 24. februar 2015 Reis innom og spør Har de tid og kapasitet gjør de ofte det
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #9 Skrevet 24. februar 2015 Jeg er en ungjente som har skiftet mange lyspærer på bensinstasjonen i ei lita bygd. Om ikke det må skruing til går det nok fint Ellers så tenker jeg at den generelle bilkjørende befolkningen bør kunne betjene sin egen bil når det gjelder slike ting. Feks skifte olje, spylervæske, frostveske, fylle luft, skifte vindusviskere osv. Så det er jo en sjekkliste du kan begynne å se over Anonymous poster hash: dd7b4...4c1 5
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #10 Skrevet 24. februar 2015 Har du prøvd å google "bilmerke change light". Bruker ikke være så komplisert når man bare vet hva man skal se etter. Anonymous poster hash: a5bec...624 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #11 Skrevet 24. februar 2015 Jobber på bensinstasjon. Vi har ikke lov å "rote" ned i der hvis det er en relativt ny bil, da skal verksted skifte pærene.. Noe pga pærene de bruker, og pga man trenger verktøy og diverse for å komme til.. Er det er eldre modell skal det ikke være noe problem Anonymous poster hash: 9752e...c63
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #12 Skrevet 24. februar 2015 Du kan spørre, men ikke forvent et ja:) jeg jobber på bensinstasjon og har ikke lappen en gang, så jeg kan ingenting om bil. Og om noen er på jobb alene kan de ikke bare gå ut av butikken.Anonymous poster hash: 74c63...0e6
Schadenfreude Skrevet 25. februar 2015 #13 Skrevet 25. februar 2015 Du kan spørre, men ikke forvent et ja:) jeg jobber på bensinstasjon og har ikke lappen en gang, så jeg kan ingenting om bil. Og om noen er på jobb alene kan de ikke bare gå ut av butikken.Anonymous poster hash: 74c63...0e6 Jeg hadde heller ikke lappen de årene jeg jobbet på bensinstasjon, men jeg fikk da opplæring likevel. Å kunne gjøre enkle pæreskift, vindusviskere, sikringer og påfyll av diverse standardvæsker er en del av jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå