Anjah Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 Hei! Jeg har litt lyst til å arrangere et homeparty. Jeg vet bare om 2; Tupperware og Perfect Home. Hvilke flere finnes der ute? Allermest har jeg lyst til å ha et homeparty av en kreativ sort. Finnes det f.eks noen som selger malerutstyr, lerret, kritt, ja litt sånn panduroliknende artikler?
Blå Trombone Skrevet 24. februar 2015 #2 Skrevet 24. februar 2015 PartyLite kanskje? Www.partylite.no
Anjah Skrevet 25. februar 2015 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2015 Fine ting på PartyLite, altså! Flere tips til home parties?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #4 Skrevet 25. februar 2015 Skjønner ikke at noen frivillig ønsker å arrangere Homeparty.... De fleste som kommer gjør det bare for å være hyggelige mot den som inviterer og kjøper noe småtteri av ren "plikt". Inviter heller vennene dine på en hyggelig kveld med tapas eller ost og kjeks eller noe annet godt, men uten forpliktelser og kjøpepress. Anonymous poster hash: cba75...917 6
Anjah Skrevet 25. februar 2015 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2015 Skjønner ikke at noen frivillig ønsker å arrangere Homeparty.... De fleste som kommer gjør det bare for å være hyggelige mot den som inviterer og kjøper noe småtteri av ren "plikt". Inviter heller vennene dine på en hyggelig kveld med tapas eller ost og kjeks eller noe annet godt, men uten forpliktelser og kjøpepress.Anonymous poster hash: cba75...917 Hehe, jeg ser deg! Men likevel så gjør vi altså dette fra tid til annen. Jeg får håpe at de som eventuelt skulle komme, gjør det fordi sortimentet virker interessant. Om man ikke skulle handle noe, er ikke det noe jeg ville reagert på
Nolke Skrevet 25. februar 2015 #6 Skrevet 25. februar 2015 Forever living har home party, men det er jo kremer da.. 1
Gjest kisskiss Skrevet 26. februar 2015 #7 Skrevet 26. februar 2015 ei jeg kjenner som driver med mary kay driver med homeparty`s, så vet jeg om en annen så hadde homeparty med sexleketøy
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #8 Skrevet 26. februar 2015 Casa Interiør har mye fint. Anonymous poster hash: 90f59...728
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #9 Skrevet 26. februar 2015 Hei! Jeg har litt lyst til å arrangere et homeparty. Jeg vet bare om 2; Tupperware og Perfect Home. Hvilke flere finnes der ute? Allermest har jeg lyst til å ha et homeparty av en kreativ sort. Finnes det f.eks noen som selger malerutstyr, lerret, kritt, ja litt sånn panduroliknende artikler? Før var det ett firma som solgte sexleketøy på homeparties....Anonymous poster hash: 77ee9...199
MarianneE Skrevet 26. februar 2015 #10 Skrevet 26. februar 2015 Skjønner ikke at noen frivillig ønsker å arrangere Homeparty.... De fleste som kommer gjør det bare for å være hyggelige mot den som inviterer og kjøper noe småtteri av ren "plikt". Inviter heller vennene dine på en hyggelig kveld med tapas eller ost og kjeks eller noe annet godt, men uten forpliktelser og kjøpepress. Anonymous poster hash: cba75...917
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå