Gå til innhold

Erfaring med billigtester fra billigtest.no

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg og min samboer har vært prøvere i 2 år nå, bare fått hvite tester. Men i dag kom det en svak strek på en billigtest. Jeg testet på morgen urinen. Kan jeg stole på denne svake streken? Hva er deres erfaring? Jeg er 14 dpo i dag å har ingen tegn til TR. Har en del symtomer, men disse kan man jo ha før mensen også. Jeg har testet i 4 dager nå å de andre er helt blank.

Legger ved et bilde av testen så dere får se.

Takk for all tilbakemelding!:D

post-90378-279153_thumb.jpg

post-90378-279212_thumb.jpg

Endret av Prøver90
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var svak men jeg hadde tolket den som positiv. Ikke fått annet enn riktige svar med nøyaktig de samme testene.

Anonymous poster hash: 54697...5e8
Skrevet

Synes den ser positiv ut!:)

Skrevet

Jeg fikk sånn strek 12/13 dpo og er gravid :)

Skrevet

Jeg hadde like svak strek ->Positiv. Gratulerer 😊

Skrevet

Jeg fikk sånn strek..var gravid jeg..36 uker på vei nå 😉

Skrevet

Min erfaring er at noen av billigstrimlene bruker litt tid på å bli godt synlig positive, men jeg syntes den ser positiv. Er du i tvil så ville jeg kjøpt en clearblue plus, strekene på den vil nok være tydligere nå :)

Skrevet

Tok en clearblue digital nå på dagen å den viste "ikke gravid". Men denne trenger vell også høyere hcg for å slå ut? Mulig jeg må vente et par dager til tester på nytt. Billigtesten har en svak rød strek fortsatt. Håper virkelig billigtesten stemmer!!!!:)

Skrevet

CB trenger litt mer HCG enn billigtestene er min erfaring.
Men syns denne så positiv ut jeg :) Ta en ny imorgen.

Anonymous poster hash: fca86...347
Skrevet

Tok en clearblue digital nå på dagen å den viste "ikke gravid". Men denne trenger vell også høyere hcg for å slå ut? Mulig jeg må vente et par dager til tester på nytt. Billigtesten har en svak rød strek fortsatt. Håper virkelig billigtesten stemmer!!!! :)

Clearblue digital trenger mer for å slå ut ja :) Clearblue plus er mer sensitiv ;) (den med streker).

Skrevet

Da jeg testet slik fikk jeg mensen en uke senere :-( håper det går deres vei!

Anonymous poster hash: bad6f...18b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...