Prøver90 Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 Jeg og min samboer har vært prøvere i 2 år nå, å endelig fikk jeg en "positiv" strek på billigtest på morgen urinen. Det er då en svaaak strek. Jeg lurer på hva deres erfaring med disse testene er? Kan jeg stole på dette? Er 14 dpo i dag, å har ingen tegn til TR. Har mange symtomer, men det er jo symtomer man kan få før mensen. Er så usikker!!!🙈 Legger ved et bilde av testen så dere kan se.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #2 Skrevet 24. februar 2015 Du er gravid. Gratulerer Anonymous poster hash: 2bdc1...71b
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #3 Skrevet 24. februar 2015 Hvilke symptomer har du forresten? Er nysgjerrig siden jeg er prøver selv Anonymous poster hash: 2bdc1...71b 1
Prøver90 Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2015 Merker at puppene er tyngre på en måte. Større brystvorter. Har også hatt en uke med "mensen" smerter, stikking og små kramper. Grunnen til at jeg tenkte jeg kunne være gravid er at murringen er ulik fra hvordan den er når jeg har fått mensen, det stikker mer på en måte. Ellers har jeg vært utrolig søvnig og svimmel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå