Gå til innhold

hvor skal jeg ta kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har lønnstrekk på grunn av et kredittkort som ikke ble betalt. nå har jeg betalt ganske mye over lang tid så jeg vil finne ut av hvor mye som gjenstår, kan jeg ringe santander eller må jeg ringe namsmannen (sånn det skrives?) som jeg fikk kravet fra? det sto nok på papirene jeg mottok den gangen, men det er bortevekk.

Anonymous poster hash: 16e74...501
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har lønnstrekk på grunn av et kredittkort som ikke ble betalt. nå har jeg betalt ganske mye over lang tid så jeg vil finne ut av hvor mye som gjenstår, kan jeg ringe santander eller må jeg ringe namsmannen (sånn det skrives?) som jeg fikk kravet fra? det sto nok på papirene jeg mottok den gangen, men det er bortevekk.

Ja ring santander å si du fortsatt ikke har oversikt over gjelda, OG at du har kastet gjeldsbrevet, så skjønner de at de aldri skal gi lån til deg mer. Er det mulig å være så skjødesløs??

Hvor mye var kravet på, inkl renter?

Hvor mye har du betalt hver mnd inkl renter og avdrag?

Hvor mange mnd har du betalt?

Regn sammen så finner du svaret.

Anonymous poster hash: 8db79...016

Skrevet

Står det ikke på lønnslippen hvor mye som står igjen på trekket?

Jeg hadde ringt namsmann.

Anonymous poster hash: bfc10...c23
Skrevet

Du ringer lønningskontoret.

Det er jo de som trekker deg.

Skrevet

oj 3 forskjellige svar :P

Skrevet

Ja ring santander å si du fortsatt ikke har oversikt over gjelda, OG at du har kastet gjeldsbrevet, så skjønner de at de aldri skal gi lån til deg mer. Er det mulig å være så skjødesløs??

Hvor mye var kravet på, inkl renter?

Hvor mye har du betalt hver mnd inkl renter og avdrag?

Hvor mange mnd har du betalt?

Regn sammen så finner du svaret.

med den frekkheten kan du bare drite i å svare. det ver et enkelt spørsmål å jeg har IKKE bedt om at du kommer hit med gallen din

Skrevet

fant ut av det, da er tråden død :)

Skrevet

Hva var svaret?

Anonymous poster hash: 31282...bb2
Skrevet

Hva var svaret?

Anonymous poster hash: 31282...bb2

santander hadde ikke noe med saken å gjøre, så var inkassobyrået jeg måtte kontakte.

Skrevet

...

Ja, for det er jo et kjempestort tap... Buhu, jeg får ikke mere dyre lån hos Santander. Stakkars meg...

Anonymous poster hash: 68f9c...adc

Skrevet

Ja, for det er jo et kjempestort tap... Buhu, jeg får ikke mere dyre lån hos Santander. Stakkars meg...

Anonymous poster hash: 68f9c...adc

Haha ja ikke sant. For etter så mye trøbbel med et kort så vil jeg så klart ha en nytt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...