Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vææ vet nesten ikke hvilke forum jeg skal poste denne i!

Jeg har akkurat kjøpt meg en Sony Xperia Z3 compact. Når jeg får SMS, snaps, facebook og generelt varsler så lyser ikke skjermen.

Jeg må fysisk trykke på på knappen for å se at det har skjedd noe. Noen som vet hvordan jeg får endret dette? Veldig upraktisk å måtte trykke hver gang Setter veldig pris på all hjelp L

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg Z2 og ikke Z3 så jeg vet ikke om det er så veldig stor forskjell. Skjermen lyser ikke hos meg heller, men det kommer et lite blinkende lys øverst på telefonen som sier i fra at du har fått noe.

Skrevet

Hei! Ja det er et lite lys der. Problemet er at dette ser nesten ikke jeg! Kjempe frustrerende!

Skrevet

Hei! Ja det er et lite lys der. Problemet er at dette ser nesten ikke jeg! Kjempe frustrerende!

Hvor gammel er du?

Et råtips er at du er ganske ung, og har sikkert ingen problemer med synet, så det lille diskret blinkende lyset øverst på telefonen bør derfor ikke være noe problem å se. I tillegg får du jo også lydvarsel, så at dette skal være frustrerende skjønner jeg ikke.

Jeg har Z1, og jeg ser blinklyset og hører lyden hver gang det tikker inn en sms osv. og jeg er garantert mange 10-år eldre enn deg, bruker briller, ser og hører dårlig og alt er så usj og æsj atte, hehe, neida...

Knallgod telefon :)

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er du?

Et råtips er at du er ganske ung, og har sikkert ingen problemer med synet, så det lille diskret blinkende lyset øverst på telefonen bør derfor ikke være noe problem å se. I tillegg får du jo også lydvarsel, så at dette skal være frustrerende skjønner jeg ikke.

Jeg har Z1, og jeg ser blinklyset og hører lyden hver gang det tikker inn en sms osv. og jeg er garantert mange 10-år eldre enn deg, bruker briller, ser og hører dårlig og alt er så usj og æsj atte, hehe, neida...

Knallgod telefon :)

Hehe hvor ung eller gammel jeg er er nå urelevant. Jeg har ett øye som ikke fungerer helt som det skal og da er det vanskelig for meg å se dette lyset.

Når jeg sitter på jobb er det ganske uaktuelt å ha på lyd. Det er her det blir problemer!

Men jeg lurer på om det går ann å få skjermen til å lyse, Ikke kritikk for at dette ikke funker like bra for meg som for deg! Kjempe flott at du ser godt! J Setter pris på svar på spørsmålet.

Andre kommentarer syns jeg er urelevant

Skrevet (endret)

Skjermen kan vel ikke lyse når du får sms? Det er det lille blinkende lyset som de andre nevner. Ellers er jo også et alternativ å ha vibrering på, slik at du vil høre vibreringa når det kommer en melding. Men i lyd-modus har du jo en meldings-lyd også? Ser liksom ikke helt problemet her...det er jo ikke så vanskelig å fysisk trykke på knappen for å se om det har skjedd noe :rolleyes:

Du kan også gå på innstillinger og velge "hvilemodus". Så kan du sette det på f.eks. 30 minutter. Da tar det 30 minutter før skjermen slår seg av. Du har ett øye som ikke fungerer helt som det skal. Men det andre ser du godt med, og/eller du har briller? Da er det jo bare å bruke dem. Har du riktig styrke på brillene skal det ikke være noe problem å se lyset blinker. Husk at det blinker uansett ikke hele tiden :P

Endret av Millimani
Skrevet

Vææ vet nesten ikke hvilke forum jeg skal poste denne i!

Jeg har akkurat kjøpt meg en Sony Xperia Z3 compact. Når jeg får SMS, snaps, facebook og generelt varsler så lyser ikke skjermen.

Jeg må fysisk trykke på på knappen for å se at det har skjedd noe. Noen som vet hvordan jeg får endret dette? Veldig upraktisk å måtte trykke hver gang Setter veldig pris på all hjelp L

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.greatbytes.activenotifications

Anonymous poster hash: 5336d...d45

Skrevet

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.greatbytes.activenotifications

DynamicNotifications allows you to receive important notifications when your screen is off. When you miss a call or receive a new email/SMS, the display will discreetly light up to let you know, without needing to unlock the device. Most phones only have a pulsing notification LED that doesn't actually tell you anything about the incoming notification - with DynamicNotifications, you can immediately decide if something is important enough to act.

Skrevet

DynamicNotifications allows you to receive important notifications when your screen is off. When you miss a call or receive a new email/SMS, the display will discreetly light up to let you know, without needing to unlock the device. Most phones only have a pulsing notification LED that doesn't actually tell you anything about the incoming notification - with DynamicNotifications, you can immediately decide if something is important enough to act.

Tusen takk for hjelp :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...