Gå til innhold

la på meg 1 1/2 kg på en dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er dette mulig. Spiste kanskje 1000 kalorier mer ellernoesånt! Veide meg i dag og og da veide jeg også 1 1/2 kilo mer enn jegvanlivis gjør---

Anonymous poster hash: 5f4a4...6d8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jadajada marleen

Anonymous poster hash: d79dd...b57

• Liker 4
Skrevet

Og i dag veide jeg 2 kg mindre enn jeg gjorde i går. Det skal mer til enn 1000 kalorier for å legge på seg 1,5 kg i fett f.eks.

Det skyldes nok væskebalansen i kroppen din. Helt normalt. Mange har mer væske i kroppen i forbindelse med menstruasjon.

• Liker 5
Skrevet

Det varierer fra dag til dag, logisk nok etter hva du spiser, drikker og driter.

• Liker 3
Skrevet

Varierer fra dag til dag avhengig av hva du har spist, drukket, stressnivå i kroppen, temperatur, hvor aktiv du har vært, når på døgnet du spiste sist, når du sist var på do, hvor ofte du har vært på do... Denne listen over variabler er uendelig lang. Variasjon på 1,5 kg fra dag til dag er helt normalt og grunnen til at det ikke er anbefalt å veie seg oftere enn hver 1-2 uke.

Anonymous poster hash: 6153a...2ee
  • Liker 2
Skrevet

Jadajada marleen

Anonymous poster hash: d79dd...b57

Hæ?

• Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet

Det er rent fett! Kroppen sugde bare det til seg fordi den ville.

Ærlig talt. Vekta varierer fra dag til dag. Drikker du et glass vann "veier du mer" like etter. Det er vomfyll, salter, vann etc.

Vei deg kun på morgenen på fredager så er det mer reelt hvor mye du veier.

• Liker 1
Skrevet

Ærlig talt. Vekta varierer fra dag til dag. Drikker du et glass vann "veier du mer" like etter. Det er vomfyll, salter, vann etc.

Vei deg kun på morgenen på fredager så er det mer reelt hvor mye du veier.

ts: Var du seriøs med " rent fett '"?

Skrevet

ts: Var du seriøs med " rent fett '"?

Selvfølgelig var hun ikke det. Det var et ironisk svar til et litt tåpelig innledningsspørsmål.

• Liker 7
Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Man kan ikke veie seg hver dag og tro at vekten skal stå stille eller gå ned.

Om du snart skal ha mensen, så er det vanlig å gå opp. Enkelte matvarer gjør også at vekten øker. Pluss enormt mange andre faktorer.

Jeg kan veie 3 kilo mer om kvelden enn hva jeg gjør om morgenen. Det betyr ikke at jeg har gått opp 3 kilo i fett.

Vei deg heller 1 gang pr uke, eller enda bedre, 1 gang pr mnd. Så ser du et bedre gjennomsnitt

Skrevet

ts: Jamen jeg har faktisk lagt på meg så mye. Jeg ser det nå at vekta blir ikke mindre. Skjønner bare ikke hvorfor jeg har så fucka forbrening. Gjør meg stressa for da ve jeg at hvis jeg såvidt spiser kanskje etparhundre kalorier mer vil jeg kanskje legge på meg så mye som en kilo...

Skrevet

ts: Jamen jeg har faktisk lagt på meg så mye. Jeg ser det nå at vekta blir ikke mindre. Skjønner bare ikke hvorfor jeg har så fucka forbrening. Gjør meg stressa for da ve jeg at hvis jeg såvidt spiser kanskje etparhundre kalorier mer vil jeg kanskje legge på meg så mye som en kilo...

Og du har fått mange gode forklaringer på hvorfor!

Varierer fra dag til dag avhengig av hva du har spist, drukket, stressnivå i kroppen, temperatur, hvor aktiv du har vært, når på døgnet du spiste sist, når du sist var på do, hvor ofte du har vært på do... Denne listen over variabler er uendelig lang. Variasjon på 1,5 kg fra dag til dag er helt normalt og grunnen til at det ikke er anbefalt å veie seg oftere enn hver 1-2 uke.

Anonymous poster hash: 52f2e...c6e

Skrevet

IKKE STRESS DET ER BARE NATURLIG VARIASJON! DET GÅR IKKE NED I LØPET AV NOEN TIMER!

Ta 10 situps, 10 armhevinger og 10 knebøy. Fortsett som før, men reduser veiinga til hver fredags morgen. Fyll inn resultatene i en graf og se hvordan den synker over lang tid. Start også med å måle mageomkretsen, den kan du også fylle inn i en graf. I motsetning til vekta vil den bli mindre selv om du legger på deg muskler.

Anonymous poster hash: c4c03...6a1

Skrevet

Gjør meg stressa for da ve jeg at hvis jeg såvidt spiser kanskje etparhundre kalorier mer vil jeg kanskje legge på meg så mye som en kilo...

Det er fysisk umulig å legge på seg en kilo med fett ved etparhunde kalorier overskudd.

• Liker 2
Skrevet

*snip*

Jepp - funker slik på meg. Bare jeg går forbi McDonalds har kroppen min sugd til seg halve frityrkokeren og lagt det på magen! :jepp:

• Liker 4
Skrevet

Jepp - funker slik på meg. Bare jeg går forbi McDonalds har kroppen min sugd til seg halve frityrkokeren og lagt det på magen! :jepp:

Godt å høre det ikke bare er meg ! :fnise:

Gjest Runforit
Skrevet

Godt å høre det ikke bare er meg ! :fnise:

:fnise:

Skrevet

En halv flaske Zalo i badevannet skal visst motvirke denne effekten, det har jeg i alle fall hørt. :opplyser:

• Liker 2
Skrevet

En halv flaske Zalo i badevannet skal visst motvirke denne effekten, det har jeg i alle fall hørt. :opplyser:

Hm. Det må prøves. Salmiakk funker i hvert fall ikke. :jolie:

Skrevet

TS, når du putter x kilo vann og x kilo mat i kroppen veier du tilsvarende mer - det betyr ikke at du har lagt på deg fett, bare at det befinner seg mat og vann i kroppen din. Det er som om du skulle veie deg med en sekk med noen murstein i - at du veier mer betyr ikke at kroppen har mer fett.

Anonymous poster hash: bc4e9...054

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...