AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 Akademisk oppgaveskriving, er det slik? Inn og hente relevant pensumlitteratur for å skrive en oppgave- men skal jeg drøfte det jeg har hentet fra annen litteratur? Eks, hvis jeg finner: ( fra pensum) Kjønnsroller varierer mellom kulturer og forandres over tid ( Myers, 2002). skal jeg da komme med mine personlige betraktninger som: kjønnsroller er noe vi sosialiseres inn i allerede fra barndommen . Jenter og gutter møtes med ulike krav bla bla- og så må jeg finne litteratur som samsvarer med dette??? synes det blir så mye avskrift- "hjelp" Anonymous poster hash: 08376...eab
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #2 Skrevet 24. februar 2015 har så lyst til å bli flink…stresser med dette Anonymous poster hash: 08376...eab
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #3 Skrevet 24. februar 2015 Ja, det blir som oftest sånn. Hva slags oppgave er det du skal skrive? Anonymous poster hash: 2fbff...bfc
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #4 Skrevet 24. februar 2015 Ja diskuter rundt det du finner i pensum. Kommer du med påstander må du støtte opp det med kilder.Anonymous poster hash: e0cac...2a8
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #5 Skrevet 24. februar 2015 Er sååå vanskelig, redd jeg har for mye avskrift Anonymous poster hash: 08376...eab
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #6 Skrevet 24. februar 2015 Avskrift? Siterer du? Eller omskriver du med egne ord og avslutter med referanse til kilden? Anonymous poster hash: 2fbff...bfc
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #7 Skrevet 24. februar 2015 Avskrift? Siterer du? Eller omskriver du med egne ord og avslutter med referanse til kilden? Anonymous poster hash: 2fbff...bfc Begge deler, men synes dette er vanskelig, kunne ønske jeg knakk koden og kunne skrive fine oppgaver. Anonymous poster hash: 08376...eab
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #8 Skrevet 24. februar 2015 Ditt 1. år som student? Slapp av, du blir bedre Om du skriver, pass på å skriv med egne ord, eller sitater. Kilder skal alltid stå ved påstander, fakta ol enten ved hver påstand eller ved hvert avsnitt om du bruker samme kilde over hele avsnittet. Anonymous poster hash: 88ad9...aa3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå