AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Hei!Jeg er ei jente på 19 år som veldig gjerne har lyst til å gå ned 10 kg til juli. Min høyde er 165 cm og jeg er 65-66 kg. Er dette realistisk? Jeg har gått ned litt i fjor, i den grad at andre kommenterte det, men jeg har vektskrekk og tør ikke å veie meg, og kommer ikke til å gjøre det. Tror dere dette er mulig? Anonymous poster hash: ed00a...ca1
Sportiva Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Høres mye ut. Kanskje fem kg er mer realistisk? 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #3 Skrevet 24. februar 2015 Herregud. Er som å lese om meg selv! Jeg er også 165 og veier rundt 65-66! Jeg har også vektskrekk pga tidligere spiseforstyrrelser. Anonymous poster hash: 79fde...f55
Astalia Skrevet 25. februar 2015 #4 Skrevet 25. februar 2015 Hei! Jeg syntes det kanskje er et litt stort vekttap. Jeg er 165 høy og veier 69 som er såklart for mye men det jobber jeg med. Jeg har tidligere veid 58 og det var virkelig tynt for den høyden. Jg tror absolutt du kan få det til men det vil se usunt ut. Litt vel mye ribbein.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #5 Skrevet 25. februar 2015 Jeg er like høy som deg, og min idealvekt er 58 kg. Alt under dette, og jeg ser ut som en Belsenfange. (Ikke overdrivelse) Jeg er nå 63,5 kg (gått ned fra 67 i januar), og forventer å nå vektmålet mitt på 58/59 kg før St.Hans. Jeg tror derfor at du vil klare å nå vektmålet ditt før juli hvis du går inn for det, men jeg håper du revurdere vektmålet ditt når du ser hvordan du ser ut når du har gått ned 5-6 kg. Anonymous poster hash: dffa4...671 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #6 Skrevet 25. februar 2015 Jeg er like høy som deg, og min idealvekt er 58 kg. Alt under dette, og jeg ser ut som en Belsenfange. (Ikke overdrivelse) Jeg er nå 63,5 kg (gått ned fra 67 i januar), og forventer å nå vektmålet mitt på 58/59 kg før St.Hans. Jeg tror derfor at du vil klare å nå vektmålet ditt før juli hvis du går inn for det, men jeg håper du revurdere vektmålet ditt når du ser hvordan du ser ut når du har gått ned 5-6 kg.Anonymous poster hash: dffa4...671 Åpenbart er Normalvekta før vår høyde mellom 64-67kg når det er så mange av oss med den vekta :-P Kunne være jeg som skrev det su du skrev. Trodde nesten det var jeg som skrevet det frem til jeg såg det med St Hans. Hehe. Skriver ikke det helt sånn ^^ Flott med inspirasjon! Jeg vil ned til 55kg, det har tidligere vært en grei vekt for meg. Åssen går dere frem i prosessen? Anonymous poster hash: a8cda...f30
drue Skrevet 26. februar 2015 #7 Skrevet 26. februar 2015 Ikke tenk så mye på hva du må veie. Jeg foreslår at du begynner med styrketrening og et sunt kosthold som inneholder mye proteiner og et balansert inntak av fett og karbohydrater. Da får du den kroppen du vil ha!
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #8 Skrevet 26. februar 2015 Åpenbart er Normalvekta før vår høyde mellom 64-67kg når det er så mange av oss med den vekta :-P Kunne være jeg som skrev det su du skrev. Trodde nesten det var jeg som skrevet det frem til jeg såg det med St Hans. Hehe. Skriver ikke det helt sånn ^^ Flott med inspirasjon! Jeg vil ned til 55kg, det har tidligere vært en grei vekt for meg. Åssen går dere frem i prosessen?Anonymous poster hash: a8cda...f30 Her er det bare en normal livsstilsomlegging, ingenting hokus pokus. Litt mindre sukker og søtt, litt mindre porsjoner, og litt mer aktivitet, og det fungerer veldig bra til nå. Anonymous poster hash: dffa4...671
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #9 Skrevet 26. februar 2015 jeg er 1,65 og 59kg og er IKKE veldig tynn. jeg er helt normal, litt ekstra fett på mage og lår. så det er jo helt individuelt. selv kunne jeg sikkert gått ned til rundt 50kg uten å sett syk ut. Anonymous poster hash: 6101b...761
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #10 Skrevet 26. februar 2015 Jeg er også 165 og veier 55 kg, ser absolutt ikke sykelig tynn ut. Fettprosent på rundt 20. I en periode gikk jeg ned til 51-52 kg, og da fikk jeg mange kommentarer på at jeg var blitt altfor tynn, så er tydligvis ikke mye som skal til før det blir stor forskjell. Anonymous poster hash: 973a5...f24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå